Potem ko smo se že dobro seznanili s Fiesto Active, je Ford zdaj v Slovenijo pripeljal še novega Focusa Active.
Tako kot preostala dva (po Fiesti je Active postal tudi Ka+) tudi tretji član Fordove družine lahkih križancev na cesto prinaša kombinacijo udobja in praktičnosti kombilimuzin in karavanov z dodatki, s katerimi se bolje znajde tudi na netlakovanih podlagah.
Focus Active se od drugih Focusov na videz loči po dodatni zaščiti karoserije in podvozja, drugače oblikovanih odbijačih, značilnih 17-palčnih litih platiščih, dodatnih barvah karoserije in bolj robustnih materialih v notranjosti, sicer pa je bolj ali manj enak drugim Focusom.
Za boljše spoprijemanje s slabšimi cestami poskrbi s povišanim podvozjem, ki je spredaj višje za 30, zadaj pa za 34 milimetrov, zadnjim obesam so namenili različno dolgi krmilni ročici, bolj grobim razmeram pa so prilagojeni tudi vzmeti, blažilniki in stabilizatorji. Voznim programom sta se pridružila še program 'Slippery' za boljše spopadanje s spolzkimi podlagam in program 'Trail', za vožnjo po makadamskih poteh.
Ford Focus Active bo na voljo s 125-'konjskim' litrskim turbobencinskim trivaljnikom ali 150-'konjskim' 1,5-litrskim turbobencinskim trivaljnikom, turbodizelska štirivaljnika pa bosta 1,5-litrski z močjo 120 'konjev' in 2-litrski z močjo 150 'konjev'. Vsi motorji bodo na voljo v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim ali osemstopenjskim samodejnim menjalnikom.
Za najcenejši kombilimuzinski Ford Focus Active z litrskim motorjem in ročnim menjalnikom bo treba odšteti 22.720 evrov oziroma 21.220 evrov po odštetem promocijskem popustu, najcenejši karavan pa bo stal 21.860 evrov.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del