Novo v Sloveniji: Ford Kuga

23. 9. 2013
Deli

Fordovo zamujanje predstavitve novih modelov na slovenskem trgu je stalno in sistemsko, kupci pa, če so vztrajno navdušeni nad to znamko, potrpežljivi. Tudi s prihodom drugega rodu Kuge ni bilo drugače. Potem ko je na nekaterih evropskih trgih na voljo že pol leta, je zdaj tudi v Sloveniji mogoče dobiti Fordovega edinega evropskega terenca.

Ta je v primerjavi z dosedanjim rodom Kuge (ki je bil kupcem na voljo zgolj pet let) nekaj daljši (za osem cm) in  nižji (za centimeter), zdi se pa še precej večji kot prej. Za to najbrž poskrbi tudi večji prtljažnik. Učinkovitejši so tudi motorji, turbodizelskim so dodali turbobencinske, spremenjen je sistem štirikolesnega pogona, dodane so številne elektronske podporne funkcije (večinoma za doplačilo), med njimi tudi uporabna funkcija samodejnega odpiranja zadnjih prtljažnih vrat s pomočjo senzorja, nameščenega pod zadnjim odbijačem, ki zazna premikanje noge in odpre prtljažnik. Žal imajo ta vrata tudi nekaj manj kot prej, namreč ni več ločene možnosti odpiranja zgolj stekla prtljažnika.

Na voljo sta dva 1,6-litrska bencinska motorja EcoBoost, manj močan (150 'konj') le s prednjim pogonom, močnejši (182 'konj') le s šeststopenjskim klasičnim samodejnim menjalnikom (ceni z opremo Trend sta 19.990 oziroma 26.720 evrov). Dvolitrski turbodizel (140 'konj') ima tri vrste prenosa moči na kolesa (dvokolesni pogon z ročnim menjalnikom ali pa štirikolesni pogon z ročnim ali dvosklopčnim menjalnikom). Cena za 2.0 TDCI Trend 4x2 je 21.610 evrov.

Slovenski uvoznik Summit Motors Ljubljana pričakuje, da bo že letos prodal nekaj manj kot sto novih Kug.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja