Ford, ki pretežni del prodaje (tudi pri nas) ustvari z modeli, kot so Fiesta, Focus in Mondeo, je specialist tudi na drugih podočjih.
Čeprav je pri nas znan šele od leta 2007, je Ranger, klasični terenski pickup, kljub temu dosegel zelo dobro prepoznavnost. Zdaj je v prodaji nova generacija, ki je naredila pošten korak naprej v primerjavi z dosedanjo: poleg 2,2-litrskega dizla (92 kW) je na voljo tudi 3,2-litrski (147 kW!), poleg ročnega (6) je na voljo tudi samodejni (6) menjalnik z možnostjo sekvenčnega ročnega pretikanja, štirikolesni pogon je mogoče priklopiti med vožnjo, zapora diferenciala ni več mehanska (ampak elektronska), opremljen je s sistemom ESP, namesto običajnih 500 ali 600 brede do 800 milimetrov vode in na preizkusnih trčenjih je zaslužil vseh pet zvezdic. Na voljo je v štirih paketih opreme, tudi z le dvokolesnim pogonom in tremi velikostmi kabine. Najcenejši je z enojno kabino, in sicer 2.2 TDCi 4×2 XL, ki stane 18.680 evrov, najdražji pa z 32.310 evri 3.2 TDCi 4×4 Wildtrak. Navedene so akcijske cene, torej z 2.200 do 2.400 evri popusta.
Drugi ekstremist je le različica, a divja: Focus ST. Je edini v svojem segmentu, ki je na voljo tako v petvratni karoseriji kot v kombijevski! Poganja ga dvolitrski Ecoboost s 184 kilovati (kar je 10 odstotkov več kot pri predhodniku), ki so mu namenili posebne rešitve sesalnega in izpušnega sistema za še bolj mamljiv športen zvok. Podvozje je nižje za 10 milimetrov, blažilniki in vzmeti so bolj togi, zadnji stabilizator je zajetnejši, druga sta volanski sistem (z le 1,5 zavrtljaja!) in volanski obroč, ima dodatne merilnike in sedeže Recaro, stabilizacijski ESP pa je tristopenjski. Najcenejši je petvratni SP2 (24.990 evrov ob upoštevnaju treh tisočakov popusta), boljša oprema (SP3) stane dobra dva tisočaka več, podobno pa je dražji tudi kombi. Pri Fordu pravijo, da je ST cenejši od Golfa GTI (za 17 %), Mégana R.S. (8 %) in Astre OPC (20 %). (VK)
Foto: VK
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj