Tudi v Slovenijo sta se precej prenovljena pripeljala dva nova Fordova kombija.
Glede na različice, ki si jih kupci lahko omislijo, je pripeljalo precej več različic, saj si denimo Transita Customa lahko omislite kot furgon (torej s prostorom, namenjenim zgolj tovoru), kot kombi (prevoz potnikov) ali seveda kot kombinacijo obojega. Elegantnejši in tudi dražji Tourneo Custom je seveda namenjen bolj osebni rabi, zato nastopa ozaljšan s številnimi varnostno-asistenčnimi sistemi, ki bi mu jih zavidal celo marsikateri osebni avtomobil. Kako pomemben je posplošeno Fordov Transit, pričajo prodajne številke. V Evropi je to najbolje prodajano vozilo v svojem razredu, nič drugače pa ni niti v Sloveniji. Pri nas se je lani zanj odločilo krepko več kot 1.400 kupcev, letos pa bo ta številke verjetno presegla 1.500. Pri Fordu Slovenija vsaj upajo, da bo tako, saj ta uspeh lahko pokvari le to, da bi v Slovenijo prišlo premalo vozil, namenjenih našemu trgu. Ali drugače povedano – sladke skrbi!
Vsi kombiji po vrsti so oblikovno precej osveženi, enako pa velja za notranjost. Tudi v razredu lahkih gospodarskih vozil želi Ford ponuditi pregledno, ergonomsko prijetno in všečno armaturno ploščo, z velikim številom varnostno-asistenčnih sistemov pa posredno skrbijo za varnost na cesti. Navsezadnje je Tourneo Custom na testiranjih za EuroNCAP dosegel pet zvezdic, kar samo potrjuje njegovo kakovost in varnost. Tako denimo lahko avto sam zavira v sili, sam bere prometne znake in zmanjša hitrost na predpisano ter opazuje okolico in opozori na promet pri vzvratni vožnji s parkirnega prostora.
Še najmanj novosti je med motorji. Motorna paleta je bolj kot ne že znana, kot novost pa velja omeniti, da pri Fordu že preizkušajo priključnohibridno različico, ki bo lahko na elektriko premagala do okoli 50 kilometrov.
Kaj pa cene? Glede na številne možnosti konfiguracije je teh ogromno, zato naj zapišemo zgolj osnovne. Najcenejši bo Transit Custom Furgon, za katerega bo treba odšteti 19.672 evrov (2.0 TDCi, 105 'konjev'). Za potniško različico Transita Custom bo potrebnih akcijskih 25.020 evrov, medtem ko bo za najdražjega, najboljšega in najvarnejšega Tournea Customa potrebnih vsaj 33.630 evrov.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj