Na slovenski trg je prišla že deveta generacija nam dobro znanega in dokaj priljubljenega Civica, ki je pod kožo bistveno novejši, kot daje vtis njegov zunanji videz.
Zanj pravijo, da gre za revolucionarno evolucijo, kjer se na prvi del nanašajo spremembe glede večje kakovosti in udobja v vožnji, na drugi del pa vse drugo, vključno z videzom. Še vedno ostaja Civic športen in individualen, a hkrati kompakten in uporaben (družinski) avtomobil in še vedno je na voljo z enakimi tremi motorji, ki pa so – nekateri manj, drugi bolj – izboljšani.
Tako zdaj dizel kljub 110 kilovatom (150 'konj', kar je za 10 več kot pri osmi generaciji) izpusti le 110 gramov ogljikovega dioksida na kilometer, 1,8-litrski bencinec pa 137 gramov na kilometer. Menjalniki so ročni (6), le pri motorju 1.8 lahko doplačate za samodejnega (5), ob treh paketih opreme (Comfort, Sport, Executive) pa ponudbo sestavlja osem različic.
Najcenejši (1.4 Comfort) stane 16.490, najdražji (2.2 i-DTEC Executive) pa 26.190 evrov. Doplačilo za paket Sport je 1.500 evrov, menijo pa, da bo še vedno največ zanimanja za bencinske motorje in za paket Sport. Sicer pa ima vsak Civic med drugim dnevne luči LED, pomoč pri speljevanju v klanec, Stop/Start, način delovanja ECO, velik večopravilni zaslon in vso varnostno opremo, med novostmi, ki so sicer za doplačilo, pa so pametni ključ, kamera za vzvratno vožnjo, biksenonska tehnika žarometov, omejevalnik hitrosti, električno nastavljiva bočna in ledvena opora in še kaj.
Slovenski zastopnik ponuja novega Civica za občutno manjše cene, kot so v sosednjih deželah (najmanj za dva tisoč evrov cenejši kot v Italiji, odvisno od različice), pravijo pa, da trivratne različice (Type-S) v tej generaciji ne bo.
Drugo leto pričakujemo nov turbodizel (1.6, 120 'konj', predvidoma okoli 20 tisoč evrov), leta 2013 pa povsem novo generacijo bencinske ponudbe, o kateri pa še ni nič znanega. Prvi Civic je na trge prišel leta 1972, skupaj pa so jih po svetu prodali okoli 20 milijonov. (VK)