Civic bo zdaj tudi v Sloveniji na voljo kot deseta generacija modela s štiridesetletnim izročilom.
Pri tem japonskem izdelovalcu so se vsega lotili na novo. Zdaj je Civic tudi po videzu povsem preurejen, daljši (13 cm), širši (3 cm) in nižji (2 cm). Zasnovan je na novi platformi, zato je tudi medosna razdalja za deset cm daljša kot prej. To pomeni tudi boljše izhodišče za prostornost kabine, prtljažnik s 478 litri ostaja eden največjih v razredu.
Novi motorji
Nova je tudi ponudba motorjev, za zdaj sta v ponudbi dva turbobencinska, litrski in 1,5-litrski, oba kupec lahko izbere z običajnim šeststopenjskim ročnim ali samodejnim neskončnostopenjskim menjalnikom.
Civic Honda serijsko opremlja s pomočniškimi sistemi z oznako Sensing, ki poskrbi za opozorilo pred naletom in samodejno zaviranje pri čelnem trku, vsebuje še pomoč pri vzdrževanju vožnje po voznem pasu, aktivni tempomat ter prepoznavo prometnih znakov. Žarometi s tehnologijo svetlečih diod (LED) so na voljo pri bolje opremljenih različicah.
Civic je opremljen z drugo generacijo info zabavnega sistema Honda Connect, ki vključuje tudi Apple Car Play in Android Auto.
Najmanj 17.990 evrov
Civic z osnovno opremo Comfort in motorjem 1,0 VTEC Turbo (129 'konj') stane 17.990 evrov (z že vključenim popustom 2.000 evrov). Z opremo Elegance je njegova cena 20.290, z opremo Executive stane 22.990 evrov. Civic z 1,5-litrskim motorjem VTEC Turbo (182 'konj') pa ima različne opremske oznake od tistega manj zmogljivega. Osnovna je Sport, njegova cena pa znaša 20.990 evrov, z opremo Sport Plus stane 23.990 evrov, z opremo Prestige 25.990 evrov. Samo za rdeči lošč ni potrebno doplačilo, pri vseh ostalih, kovinskih ali bisernih barvah je to 550 evrov.
Dizelska motorna oprema bo menda na voljo konec leta, limuzinska karoserijska različica Civic Grand bo na slovenski trg prišla že v kratkem. (TP)