Novo v Sloveniji: Honda Civic Tourer

15. 5. 2014
Deli
Novo v Sloveniji: Honda Civic Tourer

Z rahlo zamudo se je petvratni različici Honde Civic na naših cestah pridružila še karavanska.

Petvratni Civic in Civic Tourer sta do B stebrička praktično enaka, opazna razlika pa je povsem zadaj: Civic Tourer se ponaša z enim največjih prtljažnikov ne le v razredu, temveč tudi nasploh. Tega je za kar 624 litrov, k temu pa je treba dodati še 117 litrov prostora pod njegovim dnom, če ima avto namesto rezervne gume kit za popravilo pnevmatik. Da so prišli do tako prostornega prtljažnika, so pri Hondi zadek Civica podaljšali za približno 25 centimetrov, spodnji rob odprtine prtljažnika pa je le 565 milimetrov od tal, kar je razredni rekord.

Ker so pri karavanih obremenitve zadnjega dela vozila ponavadi večje kot pri klasičnih karoserijskih oblikah, si lahko Civic Tourer omislite s sistemom ADS, torej prilagodljivimi zadnjimi blažilniki, ki jih voznik lahko nastavlja iz kabine, poskrbijo pa, da nihanje zadnjega dela karoserije tudi ob večjih obremenitvah ni preveliko.

Civic Tourer bo tako kot petvratni na volj z 1,8.litrskim bencinskim motorjem (142 'konjev') ter 1,6-litrskim dizlom (120 'konjev'), prvi je na voljo tudi v kombinaciji s samodejnim menjalnikom.

Za Tourerja bo treba odžteti 1.190 evrov več kot za enak petvratni Civic. Najcenejši 1.8 i-VTEC Comfort (ta oprema že vključuje sistem start/stop, samodejno klimatizaciji, večfunkcijski volan ...) je na voljo (ob upoštevanem tisočaku akcijskega popusta) 18.990 €, enak dizel pa pri 20.510 €. Malo bogateje opremljena različica Sport, v kateri je že sistem za prostoročno telefoniranje Bluetooth, vzvratno parkirno kamero, dvoobmočno samodejno klimo, 17-palčna platišča ter samodejne luči in brisalce, vas bo stala 20.510 oziroma 22.040 evrov, doplačilo za samodejni menjalnik pa znaša tisočaka in pol. Doplačilo za paket varnostnih dodatkov (ADAS), ki vsebuje samodejno zaviranje v mestu, opozorilo pred čelnim trkom (in naletom), opozorilo za zapuščanje voznega pasu, prepoznavanje prometnih znakov ter samodejno preklapljanje dolgih luči, znaša okroglega tisočaka (za opremi Sport in Lifestyle, pri opremi Executive pa je ta paket serijski).

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja