Novo v Sloveniji: Honda CR-V Hybrid

8. 3. 2019 | Tomaž Porekar
Deli

Od začetka marca so pri slovenskem zastopniku Honde dopolnili ponudbo pri modelu CR-V. Kot so že prej napovedali pri Hondi, zdaj turbodizelski motor nadomešča hibridni pogon.

Gre za znano idejo, a novo izvedbo, o čemer si več lahko preberete tudi v našem članku z mednarodne predstavitve. Osnova je v tem, da je pri novem menjalniškem sklopu tokrat odpadla običajna sklopka, avtomobil za večino voznih režimov uporablja kar elektromotor, bencinski v osnovi služi za polnjenje baterij, le v redkih primerih pa ga elektronski nadzorni sistem delovanja pogona neposredno poveže  s pogonskimi kolesi. CR-V Hybrid je lahko s sprednjim ali pa štirikolesnim pogonom. Moč motorja (električnega) je 135 kilovatov (184 'konj'). V nasprotju z nekaterimi v zadnjem času predstavljenimi hibridnimi križanci in mestnimi terenci  s štirikolesnim pogonom zadnja kolesa dobivajo moč prek kardanske povezave, torej na 'klasični' način (ne pa z dodatnim elektromotorjem na zadnji osi).

CR-V Hybrid bo na voljo s podobno opremo kot običajni bencinski, s tremi stopnjami opreme, ki se razlikujejo glede bogatosti pri dvo- ali štirikolesno gnani različici. Za CR-V Hybrid 2WD Comfort bo treba odšteti 32.900 evrov, za najdražjo različico Lifestyle pa 37.100 evrov. CR-V Hybrid 4WD Elegance stane 36.900 evrov, najbolje opremljeni Executive pa 41.400 evrov. Pribitek v primerjavi z bencinsko gnanim motorjem je okoli 6 tisočakov.

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj