Novo v Sloveniji: Honda Jazz tudi kot hibrid

V slovenski Hondini prodajni mreži je že na voljo rahlo prenovljeni Jazz, dodatno pa je zdaj ta majhen družinski avto z navdihom enoprostorca v prodaji tudi v hibridni različici.

Novo v Sloveniji: Honda Jazz tudi kot hibrid (foto: Honda) Honda
7. 4. 2011

Pri Hondi so hibridni sistem z oznako IMA, ki je že na voljo v nekaj drugih avtih (Insight, CR-Z) zdaj vgradili tudi v še manjši avto, tako da je Jazz sploh prvi tako majhen, na voljo s pogonom na bencin ali elektriko.

Hibridni sistem omogoča seveda zgolj zagon in križarjenje z električnim pogonom, običajno je 1,3-litrski bencinski motor tisti, ki skrbi za pospeševanje. Za pretvorbo moči obeh motorjev (ki sta na isti osi) skrbi brezstopenjski samodejni menjalnik (CVT z navideznimi 7 stopnjami).

Hondinim konstruktorjem je s hibridnim Jazzom uspel prostorski podvig, saj so vse dodatne električne pogonske sestavne dele dodali tako, da ni v Jazzu nič manj prostora kot sicer (le obračalni krog je malenkost večji). Le večji nikelj-kovinskohidridni akumulatorski sklop in pretvornik odvzameta nekaj prostora pod običajnim prtljažnikom v zadku.

Prtljažni prostor s 300 litri in posebni Hondin sistem prilagajanja zadnje sedežne klopi (»Magic Seat«) omogoča tudi preureditev s precej večjo zmogljivostjo (celo do 1.320 litrov), tako da Jazz tudi v hibridni različici še naprej nudi precej pridiha učinkovite prostorske izrabe. Hibridni Jazz ima na kilometer prevožene poti izpust 104 g CO2.

Z nekaterimi lepotnimi popravki in drugačnim spiskom opreme v posameznih ravneh opreme se zdaj lahko pohvali tudi običajen prenovljeni Jazz. Na voljo sta dva motorja, 1,2- in 1,4-litrski, dvoje menjalnikov (5-stopenjski ročni in samodejni CVT), ter pri 1,4-litrskem tudi dve vrsti opreme: ohranjena je oznaka Comfort, prejšnjo Sport je zdaj zamenjala Elegance.

Tudi cene so zdaj nove. Jazz 1,3 IMA (Hybrid ) Elegance stane 19.490 evrov, Jazzova ponudba pa se sicer začne pri 1,2 Trend (13.290 evrov), 1,4 Comfort s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom stane 14.390, bolje opremljeni Elegance pa 15.490 evrov. (TP)

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri