Novo v Sloveniji: Honda Jazz

9. 3. 2016
Deli
Novo v Sloveniji: Honda Jazz

Tretja generacija Hondinega Jazza je zapeljala tudi na slovenske ceste, v boju s konkurenti pa Jazz stavi predvsem na prostornost.

Glede na predhodnika je novi Jazz v dolžino zrasel za skoraj 10 centimetrov, od tega tri na račun večje medosne razdalje. Zato so opazno večje tudi notranje mere, predvsem vzdolžne na zadnji klopi, kjer je prirastek skoraj 10-centimetrski. Da je tudi prtljažnik večji, so Hondini inženirji poskrbeli z namestitvijo posode za goriv pod prednje sedeže, zato je za prtljago 354 litrov prostora. Tudi Jazz seveda ponuja zadnje sedeže s Hondinim sistemom Magic Seats, kar pomeni, da jih je moč ne le zložiti, temveč tudi le dvigniti sedalni del in tako dobiti prostor za tovor med prednjimi in zadnjimi sedeži. Jazz je poleg tega dobil tudi infozabavni sistem Honda Connect s 7-palčnim na dotik občutljivim zaslonom, ki podpira večprstne geste.

Pri motorjih izbire ni. 1,2 in 1,4-litrska motorja je zamenjal 102-'konjski' 1,3-litrski bencinski štirivaljnik (s kombinacijo klasičnega delovanja in delovanja v Atkinsonovem ciklu), ki si ga je namesto s serijskim 6-stopenjskim ročnim menjalnikom moč omisliti tudi z neskončnostopenjskim CVTjem, tako motor kot menjalnika pa so razviti na novo.

Ne manjka niti varnostnih sistemov. Sistem za samodejno zaviranje pri mestnih hitrostih je serijski pri vseh Jazzih, od drugega nivoja opreme naprej pa v opremo sodijo tudi prepoznavanje prometnih znakov in z njim povezan prilagodljivi omejevalnik hitrosti, , opozorilo pred naletnim trkom in opozorilnik na nenamerno zapuščanje voznega pasu, ki os del varnostnega sistema ADAS, ki premore še nadzor mrtvih kotov, ter sitem za pomoč pri vzvratnem odparkiranju. Tudi Honda Connect je na seznamu dodatne opreme pri vseh le pri najnižji stopnji opreme.

Jazz z najnižjo stopnjo opreme Trend bo na voljo za 15.800 evrov, srednje (in dovolj) opremljeni Comfort pa za dobra dva tisočaka več. Oprema Elegance (19.800 evrov) doda še samodejno klimatizacijo in nekaj udobnostnih dodatkov.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja