Novo v Sloveniji: Hyundai i10

21. 1. 2014
Deli

Tudi v Sloveniji je Hyundai začel prodajati svoj najmanjši model i10.

Mali mestni avtomobil, za katerega se je od leta 2007 po vsem svetu odločilo več kot 450.000 kupcev (v Sloveniji pa od leta 2008 600), je temeljito spremenjen. Če smo natančni, je avtomobil povsem nov in je od starega ostalo zgolj ime.

V dolžino je po zaslugi evropskega tehničnega centra s sedežem v Rüsselsheimu od predhodnika daljši osem, v širino pa 6,5 centimetra, s čimer je od najožjega postal eden med najširšimi v svojem razredu. V primerjavi s predhodnikom je zaradi oblikovne prilagoditve pet centimetrov nižji (posledično se i10 pohvali z najnižjim količnikom zračnega upora 0,31), za pet milimetrov pa je daljša tudi medosna razdalja. Dvanajst odstotkov večji je prtljažnik in zdaj v osnovi ponuja 252 litrov prostornine, ob zloženih naslonjalih zadnjih sedežev pa kar 1.046 litrov.

Kupci lahko izbirajo med tremi paketi opreme (Life, Comfort, Style), med dodatno opremo pa najdemo tudi tako, ki je značilna za razred ali dva večje avtomobile, na primer samodejni menjalnik, prednje luči, ki osvetlijo tudi ovinek, parkirna tipala, električno pomično strešno okno, brezkontaktni ključ, v usnje odete in ogrevane sedeže in tudi volanski obroč in še kaj bi se našlo. Na voljo je tudi nekaj varnostnih sistemov, pri čemer elektronski nadzor stabilnosti vozila VSM združuje kar nekaj že znanih, novost pa je tudi sistem pomoči pri speljevanju v klanec HAC.

Trenutno je mogoče izbirati med dvema bencinskima motorjema (66 in 87 'konj'), kasneje bo na voljo tudi različica s pogonom na plin LPG. Za i10 z litrskim motorjem in osnovno opremo Life je treba odšteti 8.990 evrov, za različico z močnejšim motorjem pa 9.440 evrov. Tako kot za vsa Hyundaieva vozila tudi za i10 zastopnik ponuja celovito petletno jamstvo, ob tem pa si želi, da se bo letos za njihov najmanjši model odločilo vsaj 150 kupcev.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja