Hyundai je sredi poletja pričel prodajati še drugo karoserijsko različico novega modela, i30 Wagon.
Novi rod Hyundaia i30 je uvedel tudi nove oblikovne smernice pri tej znamki, osnovna značilnost je poudarjena in velika maska (po Hyundaijevo: kaskadna), oblikovno pa se precej razlikuje od doslej znanih linij te znamke. Podobno kot petvratna različica je oblikovana tudi karavanska. Več prostornosti za zadnjima sedežema so dosegli s poudarjenim zadkom, pri tem je precej daljši zadnji previs, tako da je skupna dolžina te različice zdaj 4,585 m oziroma 24,5 cm več kot pri petvratnem i30. To tudi omogoči velik prtljažnik s prostornino 602 litra (Hyundai pravi, da je z njim med vodilnimi v razredu), ob prevrnjenih zadnjih sedežih pa ta zmore celo 1650 litrov prtljage.
Hyundai tudi pri karavanski različici i30 že serijsko ponuja samodejno pomoč za preprečevanje naletov. Ta deluje tristopenjsko (zvočno in svetlobno opozorilo, priprava na zaviranje in končno tudi samodejno zaviranje, če voznik ne reagira pravočasno).
Motorna oprema je pestra, s tremi bencinskimi in dvema dizelskima motorjema, pestra je tudi izbira opremskih paketov. Vsi motorji so povezani s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, sedemstopenjski dvosklopčni samodejni je dobavljiv z najmočnejšim bencinskim motorjem (T-GDI 140) in obema turbodizelskima. V opremskem paketu Style in Premium so že vključeni tudi žarometi s tehniko LED.
Osnovni model i30 MPI 100 Trend tako stane (s popustom 2.000 evrov) 14.690 evrov, doplačilo za paket Style znese 1.700 evrov. Doplačilo za motor T-GDI 120 znaša 1.00 evrov. Osnovni turbodizelski i30 CRDi 110 Trend stane 18.140, močnejši z opremo Style pa 20.390 evrov.