Namreč: čeravno ste test tega avtomobila že lahko prebrali v naši reviji, je Hyundai i40 uradno na voljo šele v teh dneh.
Sprva seveda kot kombi Wagon; v ceniku so štirje motorji ter trije paketi opreme in najcenejši med njimi je 1.6 GDI (99 kW) Comfort, ki stane 21.490 evrov. Preskok do opreme Style znaša 2.500 evrov in med drugim prinaša deljivo klimatsko napravo, več nastavitve sedežev, parkirna tipala spredaj in zadaj s kamero na zadku, tempomat, hlajen predal, pritrdilna vodila mrežo v prtljažniku, dodatno zatemnjene šipe v zadnjem delu in lahka platišča.
Še za 4.500 evrov je dražji Premium s pametnim ključem, z usnjem na sedežih, z elektriko za sovoznikov sedež, z gretjem vseh sedežev, s prezračevanjem prednjih sedežev, z ogrevanim volanskim obročem, s ksenonskimi žarometi ter s sistemoma za nadzor nad nenamernim zapuščanjem prometnega pasu in za aktivno pomoč pri bočnem parkiranju. Drugi bencinski motor ima 2 litra in je dražji za 1.100 evrov.
Turbodizel je en sam, a z dvema močema (85 in 100 kW). Različica 1.7 CRDi Comfort stane 22.590 evrov, 1.7 CRDi HP Style (pri tej Comfort ni na voljo) pa 26.190 evrov. Na voljo so tudi samodejni menjalnik, varčni sistem Idle Stop & Go (oba le v nekaterih motornih kombinacijah), paket Business, panoramsko strešno okno, dva navigacijska sistema, električno odpiranje vrat prtljažnika in še nekaj elementov, ki jih sicer vključujeta bogatejša paketa opreme.
Za konec leta slovenski zastopnik napoveduje tudi limuzinsko različico, ki pa naj bi stala manj kot 20 tisoč evrov! (VK)