Po dobrih treh letih so se pri Hyundaiu odločili ponuditi osveženi model ix35.
Skladno s starostjo avtomobila prenova ni temeljita, pravzaprav je zelo malenkostna. A večje prenove avtomobil niti ni potreboval! V svetu so ga sprejeli odlično, prav tako v Sloveniji, kjer se je zanj od aprila leta 2010 odločilo 1.900 kupcev.
Če se vrnemo k prenovi: povsem nove so zgolj luči; prednjima, po novem tudi biksenonskima žarometoma v vsakem primeru pomagajo tudi diode, zadnje so diodne za doplačilo. Nova so še aluminijasta platišča, to pa je tudi vse, kar lahko človeško oko zazna na zunanjosti novega ix35.
Več sprememb in novosti je v notranjosti in drobovju avtomobila. Novi so sedempalčni zaslon z novo navigacijo, avdiosistem, dodana so prednja parkirna tipala skupaj z asistentom za pomoč pri parkiranju, na voljo je ogrevanje volanskega obroča in še marsikaj. Povsem nov je tudi dvolitrski bencinski motor GDI, ki je zamenjal starega dvolitrskega CVVT, na voljo je tako z ročnim kot samodejnim šeststopenjskim menjalnikom, zadnji je novost tudi v kombinaciji z dvolitrskim dizelskim motorjem.
Za osnovnega ix35 z dvokolesnim pogonom bo vsaj do konca leta, verjetno pa tudi kasneje, treba odšteti 17.790 evrov (1.6 GDI, 135 'konj'), vstopna dizelska različica (1.7 CRDi, 115 'konj') pa stane 20.290 evrov. Štirikolesni pogon zahteva 3.500 evrov doplačila, a je na voljo v kombinaciji z močnejšima, v obeh primerih dvolitrskima motorjema, 2.0 GDI 4x4 (166 'konj') stane 21.290 evrov, 2.0 CRDI (136 'konj') pa 23.590 evrov.
Slovenski zastopnik si v prihajajočem letu želi prodati vsaj 600 vozil.
Novo na Metroplay: Pogumna Slovenka, ki je sledila svojim sanjam in preplula ocean | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem