Novo v Sloveniji: Hyundai Kona Hybrid

23. 10. 2019 | Tomaž Porekar
Deli

Širitev pogonske ponudbe pri Hyudaievi Koni pomeni še en pogled proti opuščanju dizelske ponudbe pri manjših ali srednje velikih modelih. Kona ima namreč odslej tudi različico z enostavnim hibridnim pogonom, torej podobno zasnovo, kot jo pri večini svojih modelov ponuja japonska Toyota.

Hyundai je Kono kupcem v Evropi prvič ponudil pred dvema letoma, tedaj s turbobencinskimi in turbodizelskimi motorji, leto zatem so ponudbo dopolnili še z električno gnano različico. Pri Hyundaievih trgovcih pa je zdaj na voljo še Kona HEV.

Pogonski del sestavljata dva motorja, bencinski in elektromotor. Prvi ima moč 77,2 kW, drugi 32 kW, skupna nazivna izhodna moč je 103,6 kW (141 'konj'). Za shranjevanje samopolnilne električne energije, ki jo med vožnjo hibridni sistem pridobiva z regeneracijo ob zmanjševanju hitrosti ali zaviranju, skrbi litij-ionska baterija z zmogljivostjo 1,56 kWh. Moč iz obeh motorjev na pogonska kolesa prenaša dvosklopčni samodejni menjalnik. Z obvolanskima ročicama je tudi mogoče izbirati način regeneracije zavorne energije.

Širok nabor opreme

Kona HEV bo na voljo v štirih alternativnih opremskih paketih: Trend, Style, Premium in Impression. Ti so podobno označeni kot pri običajni Koni, a le pri najbolje opremljeni se spisek opreme sklada. V osnovni opremi Trend bo kupec našel primeren nabor uporabne opreme, na primer samodejno delujočo klimatsko napravo, 5-palčni sredinski zaslon na dotik skupaj z radiem in povezavo bluetooth za brezročno telefoniranje ter vzdolžne nosilce na strehi.

Nabor opreme dopolnjujejo nadaljnji paketi opreme, s katerimi si kupec nadgradi nekatere varnostne in zabavne pomočnike, na primer aktivni tempomat, info zabavno opremo in štirje notranji opremskimi paketi v barvnih kombinacijah 'Lime', 'Red', 'Orange' ali 'Leather'. Informacijske storitve 'Live' imajo petletno brezplačno naročnino.

Kona HEV je nekoliko dražja (200 evrov) kot njena turbodizelska različica. Kona HEV Trend tako s Hyundaievim popustom (imenujejo ga 'eko subvencija') stane 22.900 evrov, doplačilo za bolje opremljeno različico Style znaša 700 evrov. Naslednji 'stopnički' opreme dosežemo z nadaljnjima doplačiloma 1.300 (Premium) in 2.000 evrov (Impression). Kona HEV je na voljo zgolj s prednjim pogonom.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja