Mestni terenec ima dva nova pogonska sklopa, prenovljeno zunanjost in kljub prirastku moči potroši manj goriva.
Po desetih letih prisotnosti na trgu in več kot dva milijona prodanih primerkov po svetu prihaja v Slovenijo (kjer trenutno zavzema 10, 37-odstotni tržni delež v svojem razredu) novi Santa Fe. Na zunaj ga prepoznamo po naslednjih spremenjenih delih: maski hladilnika, sprednjem in zadnjem odbijaču, svetilih, platiščih, bolj športnih zaključkih izpušne cevi in bolj aerodinamičnih strešnih nosilcih.
Najpomembnejša novost je navzven očem skrita, in sicer je to nov pogonski sklop: Santa Fe je z letošnjim letom dobil nov 2, 2-litrski turbodizelski motor s spoštljivimi 197 'konji', ki jih zmore pri 3.800 vrtljajih, motor pa se kljub prirastku moči pohvali z manjšo porabo goriva (6, 8 l/100 km) in izpustom CO2 (176 g/km). Prenovljen bencinski motor 2. Theta-II se pri 6.000 vrtljajih postavlja s 174 'konji' in v povprečju porabi 8, 7 litra na sto kilometrov. Med omembe vredne novosti spadajo še pametni ključ, ksenonski žarometi s pranjem, varčnejši alternator, bolj komunikativen volan, kamera za vzvratno parkiranje z zaslonom v vzvratnem ogledalu in indikator varčne vožnje na novi armaturni plošči.
Najcenejši je spredaj gnani bencinar z opremo Style (25.990 EUR), vstopni dizelski model stane 29.990 evrov, ponudba pa se zaključi s polno opremljenim dizelskim in štirikolesno gnanim Santa Fejem, za katerega je treba odkartati 34.990 evrov. V Sloveniji jih želijo letos prodati od 250 do 300 primerkov.
Matevž Hribar
foto: Matevž Hribar, tovarna