Novo v Sloveniji: Hyundai Tucson

9. 9. 2015
Deli

Po obdobju, ko so njihov najmanjši terenec nosil oznako iX35, je zdaj pri Hyundaiu znova napočil Tucsonov čas. Od začetka septembra se je to zgodilo tudi za slovenski trg. Nova, sodobnejša preobleka (ne nujno, da tudi lepša od iX35) ter posodobljena vsebina sta na voljo za skoraj povem enako ceno, kot so jo pri Hyundaiu ponudili ob predstavitvi iX35 – nekaj manj kot 20 evrskih tisočakov.

Novost ima precej dopolnjeno ponudbo, čeprav je ta na motorni in pogonski strani skoraj prava 'klasika'. To pomeni dva bencinska motorja, oba s 1.600 kubičnimi centimetri delovne prostornine, a v močnejši različici s pomočjo turbinskega puhala. Pri turbodizlih je ponudba večja, ob 1,7-litrskem je na voljo še dvolitrski, a ta z dvojno različno izhodno močjo. Motorji so kombinirani s pogonom, tisti z manjšo močjo za prednji pogon, oni z večjo za štirikolesni. Podobno je tudi s samodejno menjalniško alternativo, pri bencinskem je na voljo dvosklopčni (sedemstopenjski), pri turbodizlih običajni šeststopenjski.

Tucson ponuja tudi številne pripomočke za udobnejšo in varnejšo vožnjo, a bo moral zainteresirani za marsikaj globlje seči v žep, tudi za AEB, samodejno elektronsko pomoč za preprečevanje naleta, ki sicer pomeni večjo varnost za primer nepazljivosti voznika med vožnjo.

Osnovni Tucson 1,6 GDI Trend (s prednjim pogonom) stane z obračunanim promocijskim popustom 2.500 evrov 19.990 evrov. Osnovni turbodizelski 1,7 CRDi Trend (2WD) stane 21.950 evrov, 700 evrov več Tucson 1,6 T-GDI Trend, 23.900 evrov pa Tucson 2,0 CRDI (2WD). najcenejši Tucson s štirikolesnim pogonom je 1,6 T-GDI Trend za 25.390 evrov, 2,0 CRDI Trend pa 26.250 evrov.

Več o tehničnih in drugih podrobnostih si lahko preberete v letošnji 16. številki AM.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja