Novo v Sloveniji: Jaguar XF

17. 10. 2015
Deli

Letošnje leto je za Jaguar zelo pestro, nič drugačno pa posledično seveda ni za slovenskega zastopnika, ki je že pričel s prodajo novega Jaguarja XF.

Jaguar XF je že v prejšnji izdaji pobiral simpatije, s prenovo pa so spremenili oziroma izboljšali le tisto, kar je bilo nujno potrebno. No, spremenili so tudi nekaj 'nevidnih' stvari. V prvi vrsti je povsem nova sestava karoserije. Ta je povečini izdelana iz aluminija, zaradi rabe slednjega pa je novi XF lažji za skoraj 200 kilogramov, s čimer je postal eden lažjih avtomobilov v svojem razredu.

Oblika je še vedno prepoznavna, a izboljšana do te mere, da je XF še bolj markanten na cesti, a tudi presenetljivo aerodinamičen, saj njegov količnik zračnega upora znaša zgolj 0,26. Zaradi povsem v kota karoserije potisnjenih koles, je več prostora v notranjosti in to ne le na prednjih sedežih.

Tako kot se spodobi za razred, v katerem se XF vozi, je avto opremljen s številnimi varnostno-asistenčnimi sistemi, med drugim pa tudi (na željo kupca in doplačilo) s popolnoma diodnimi žarometi, samodejnim zaviranjem v sili, projicirnim zaslonom in pa povsem novim informacijskim sistemom InControl Touch Pro, z zaslonom velikosti 10,2 palca.

Skrivnostna enota policije, ki se je znašla na očeh javnosti: kaj vse dela CVZ

Kupci bodo v Sloveniji lahko izbirali med tremi bencinskimi in tremi dizelskimi motorji, z močmi od 163 pa do 380 'konj'. Za prestavljanje bosta skrbela ročni šeststopenjski in pa samodejni, osemstopenjski menjalnik. Pri najmočnejši bencinski različici si bo kupec lahko zaželel tudi štirikolesni pogon. Izbirati bo mogoče med petimi paketi opreme, seveda pa vsi ne bodo na voljo z vsemi motorji.

In cene? Najcenejši Jaguar XF bo z opremo Pure in 2-litrskim dizelskim motorjem s 163 'konji, za katerega bo potrebnih 42.900 evrov. Najcenejša bencinska izbira bo XF z enako opremo in 2-litrskim turbobencinskim motorjem (240 'konj'), s ceno 53.000 evrov. Če vas zanimajo še višje številke - najbolje opremljeni in najmočnejši Jaguar XF 3.0 V6 s štirikolesnim pogonom stane 81.800 evrov.

Slovenski zastopnik si želi še letos prodati 22 vozil, pri čemer bo kupcem v pomoč tudi šest tisočakov popusta. Z njim je tako najcenejši XF na voljo že za 36.900 evrov. A ker Slovenci skoraj nikoli niso zadovoljni z najskromnejšim, bo število kupcev osnovne različice verjetno vseeno bolj skromno.

Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere