Čeprav Jeep z modelom Compass ni spisal tako bogate zgodovine, kot ga je z nekaterimi drugimi modeli, pa druga generacija tega mehkega terenca obeta precej več.
Zasnovan je na Renegadovi platformi, a ga po velikosti precej prekaša, zato spominja na pomanjšanega Cherokeeja. Notranjost Compassa je skozi oblikovni slog ameriških legendarnih terencev prilagojena evropskim kupcem, prav zato pa tudi ne zaostaja pri naboru varnostno-asistenčnih sistemov, kot so sistem za opozorilo pred čelnim trkom, sistem za opozarjanje pri menjavi voznega pasu, radarski tempomat, kamera za vzvratno vožnjo s parkirnim asistentom…
Pogon na dve ali štiri kolesa
Za vse, ki ga ne kanijo uporabljati na terenu, sta na voljo vstopna motorja (1,4-litrski turbobencinar s 140 'konji' in 1,6-litrski turbodizel s 120 'konji'), katera poganjata prednji kolesi. Štirikolesni pogon je serijski pri prostornisko enakem, a močnejšem bencincu s 170 'konji' ter pri dveh dvolitrskih turbodizelskih motorjih z močjo 140 ali 170 'konjev'. Pri vseh štirikolesno gnanih Compassih je na voljo tudi devetstopenjski samodejni menjalnik.
Ponudba v ceniku se začne pri 23.490 evrih za model 1.4 Multiair 140 z opremo Sport, konča pa pri 39.390 evrih, ki jih je potrebno odšteti za najmočnejšo dizelsko različico 2.0 Multijet 170 s samodejnim menjalnikom, štirikolesnim pogonom ter opremo Trailhawk.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji