Prodaja korejskih znamk je iz leta v leto boljša, zdaj pa si pri Kii obetajo nov bum, saj je tudi v Slovenijo pripeljal novi Ceed.
V skoraj desetih letih se je Kijina prodaja v Evropi povečala za kar 92 odstotkov. Podobno pozitivne številke veljajo tudi v Sloveniji, kjer se je za Ceeda do zdaj odločilo že več kot 15.000 kupcev. Pri tem, zanimivo, tudi Slovenci ne odstopamo od evropskega povprečja – v večini primerov (64 %) so se kupci odločili za petvratno različico, 34 odstotkov za karavana in le dva odstotka za trivratnega Ceeda. Slednjemu tudi v Evropi ni šlo najbolje, zato so se Korejci odločili, da ga s tretjo generacijo ukinejo. Nadomestil ga bo Shooting Brake (o katerem smo pisali v prejšnjem Avto magazinu), in to dobesedno, saj bo prevzel tudi njegovo ime, torej Proceed. A o njem več na začetku prihodnjega leta, ko pripelje v Slovenijo.
Zdaj bodo kupci lahko najprej posegli po petvratnem Ceedu in njegovi karavanski različici. V primerjavi s predhodnikom je cena sicer poskočila, a to tudi na račun precej boljše opremljenosti avtomobila, hkrati pa je avto večji in prostornejši. Uradni cenik sicer govori drugače, a s popusti (ki upoštevajo tudi financiranje) bo najcenejši Ceed (1.4 MPI 100 'konjev') na voljo že za 12.990 evrov ali 14.500 evrov za gotovino. Ob slednjem bodo kupci seveda lahko izbirali še med dodatnima dvema bencinskima in dvema dizelskima motorjema. Karavanska različica bo od petvratne dražja za 1.500 evrov.
Zastopnik pričakuje, da bodo do konca leta prodali približno 150 vozil mesečno, pri čemer bo del prodajnih številk pobral tudi predhodnik, ki pa bo na voljo s posebno ceno oziroma opremo.