Kiin novi hibridni križanec Niro je z nekajmesečno zamudo (ki se je zgodila zaradi premajhnih proizvodnih zmogljivosti tovarne) zapeljal tudi na slovenske ceste.
Niro si pogonsko tehniko deli s hibridno različico Hyundaijevega Ioniqa, to pa pomeni, da ga poganja 105-'konjski' 1,6-litrski bencinski motor z Atkinsonovim ciklom, ob 6-stopenjski dvosklopčni menjalnik (ta je novo in namenjen hibridnim pogonskim sklopom) pa so inženirji namestili še 44-'konjski' sinhroni elektromotor, skupna sistemska moč pa je 104 kilovate oziroma 141 'konjev' in, kar je še pomembnejše, kar 265 Nm navora že od tisočaka vrtljajev bencinskega motorja dalje. Zato lahko (dokler je pod zadnje sedeže nameščena litij-ionska baterija s kapaciteto 1,56 kilovatne ure še polna) dvosklopčni menjalnik lenari, hkrati pa je zato Niro dovolj tih, saj motor večinoma vztraja v najnižjih vrtljajih.
Oprema je zmerno bogata (razen pri najvišji stopnji opreme manjka samodejno zaviranje, za katerega je treba doplačevati), dvopodročna klimatizacija je serijska pri vseh nivojih opreme.
Cene Nira se začnejo pri 25.990 evrih za osnovno opremo LX, tisočaka pa je dražja oprema EX Urban, ki že ima senzor za dež ter 7-palčni zaslon infozabavnega sistema in navigacijo (s sedemletnim posodabljanjem zemljevidov vred). Najdražji Niro z opremo EX Vison stane 29.990 evrov.
Novo na Metroplay: Pogumna Slovenka, ki je sledila svojim sanjam in preplula ocean | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem