Novo v Sloveniji: Kia Optima Plug-in Hybrid in Optima SW

16. 3. 2017
Deli

Kia nadaljuje ne le modelsko ofenzivo, temveč tudi tehnološki pohod na področju ekoloških vozil.

Njihov naslednji korak v to smer je Optima s priključno-hibridnim pogonskim sklopom, Optima Plug-in Hybrid. Kiini inženirji so uporabili dvolitrski bencinski motor s 156 ’konji’, ki so ga že uporabljali v navadni hibridni različici Optime v ZDA in mu dodali 67-’konjski’ elektromotor, ki je nameščen pred menjalnik. Skupna sistemska moč Optime PHEV je 205 ’konjev’, elektromotor pa brez posebnih težav premika Optimo vse do najvišje električne hitrosti 120 kilometrov na uro. Električni doseg je okoli 50 kilometrov (uradni podatek je sicer 64 kilometrov), povprečna poraba pa 4,7 litra bencina na 100 kilometrov. Optima PHEV je na voljo z le enim, odlično založenim paketom opreme (ki vključuje tudi usnjeno oblazinjenje, LED žaromete in vse sodobne varnostne in asistenčne sisteme), na voljo pa je (z akcijskim popustom) za slabih 40 tisočakov. Če od tega odštejete še 4.500 evrov subvencije Eko sklada, je končna cene 35.490 evrov. Priključno hibridna Optima je že v prodaji, enako pa velja tudi za drugo novost, karavansko različico Optime.

Ta ima oznako Optima SW, na voljo je le (do prihoda različic GT line in GT) z 1,7-litrskim 141-’konjskim’ turbodizlom, tako v kombinaciji z ročnim kot z dvosklopčnim menjalnikom, njene cene pa se začnejo pri dobrih 26 tisočakih. Ob popolnoma enakih zunanjih merah (razen za 5 milimetrov večje višine) je njen prtljažnik večji za 41 litrov glede na limuzinsko različico Optime.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol