Novo v Sloveniji: Kia Picanto

Le dober mesec po mednarodni predstavitvi je novi Picanto že v Sloveniji. Cene se pričnejo pri 6.990 evrih.

Novo v Sloveniji: Kia Picanto (foto: Vinko Kernc) Vinko Kernc
27. 5. 2011

Kar hitro je mali Picanto prišel na slovenski trg, le dober mesec po mednarodni predstavitvi. V primerjavi s predhodnikom je lažji, a rahlo večji ter prostornejši tako v potniškem delu kot v prtljažniku, ki zdaj v osnovi meri 200 litrov.

Le na evropskih trgih bo na voljo v trivratni različici, sicer pa gre za mali petvratni avtomobil, ki bo poskušal odtrgati nekaj deleža Pandi, Twingu in podobnim. Na voljo je z dvema bencinskima motorjema (tri- in štirivaljnim, teoretično pa je na voljo tudi različica 1.0 LPG) ter v štirih paketih opreme, kar skupaj s karoserijsko različico (vrata) v tem trenutku daje na našem trgu sedem različic s cenami od 6.990 (1.0, 3 vrat LX Lotto) do 11.990 (1.2, 5 vrat EX Style) evrov.

Ponudba po zagotovilu zastopnika sicer še ni dokončna, ko gre za možne kombinacije, je pa glede na ponudbo in teoretične možnosti vseeno nekoliko skopa; tako recimo ni mogoče kupiti bogateje opremljenega Picanta z malim motorjem ali manj opremljenega s šibkim. Res pa je, da je že osnovni Picanto med drugim opremljen s šestimi varnostnimi blazinami, pritrdišči Isofix zadaj, potovalnim računalnikom, servovolanom in po višini nastavljivim obročem ter svetovalcem za varčno prestavo.

Naslednji paket, kar za 1.200 evrov dražji, prinese klimatsko napravo, elektrifikacijo (ključavnice, prednji šipi), po višini nastavljiv voznikov sedež, tonirane šipe in za palec večja kolesa (14). Še 300 evrov stane dodaten par vrat. Picanto ima lahko tudi ogrevana sedeža in volanski obroč, pametni ključ, vhoda USB in AUX, stikala avdiosistema na volanskem obroču, v usnje oblečen volanski obroč, Bluetooth, pomoč za parkiranje (zadaj), ogrevani in zložljivi zunanji ogledali, samodejno klimatsko napravo, stabilizacijski ESP, kolensko varnostno blazino za voznika, dnevne luči LED in še kaj, a se to na koncu dobro pozna tudi pri ceni.

Približno 150 jih bo letos našlo slovenske ljubitelje, kar niti ni malo, saj je delež malih avtomobilov v Sloveniji le petodstotni. (VK)


Foto: VK