Novo v Sloveniji: Kia Sportage

18. 10. 2010 | Matevž Hribar
Deli

Medtem ko je Hyundai model ix35 na ceste poslal že v začetku jeseni, smo na njegovega ožjega sorodnika, novo Kio Sportage (pravzaprav na zadostno zalogo vozil v slovenskih salonih), morali čakati do sredine oktobra.

Gre na enaki platformi zasnovana mestna terenca, ki bosta brez dvoma močno napadla tržni delež v tem razredu, saj je napredek opazen in občuten. Kia je od Hyundaia nižja, širša in malenkost daljša, predvsem pa je v širino (6 cm) in dolžino (9 cm) zrasla v primerjavi s predhodnim modelom, a je obenem za 1, 5 centimetra nižja.

Motorji so trenutno dvolitrski bencinski (120 kW), dvolitrski turbodizelski (100 kW), povsem novi 1, 6-litrski bencinski GDI z neposrednim vbrizgom (99 kW), že čez manj kot mesec dni pa prihaja tudi novi turbodizel z 1, 7 litra delovne prostornine in s 84 kilovati moči. Dvokolesno gnana Kia Sportage z 1, 6-litrskim bencincem in opremo Active (nadzor stabilnosti ESC, nadzor proti zdrsu TCS, sistem za zaviranje v ovinkih CBC, samodejno zaviranje na klancu DBC, pomoč pri speljevanju na klancu HAC, šest varnostnih blazin, aktivni vzglavniki, Isofix, klimatska naprava, alarm, usnje na volanu in prestavni ročici, CD, MP3, USB, AUX, šest zvočnikov pa še nekaj malenkosti ima) stane 18.890 evrov, najdražji pa je model z močnejšim turbodizlom, opremo Limited, stalnim štirikolesnim pogonom Dynamax in šeststopenjskim menjalnikom – zanj zahtevajo 31.790 evrov.

Sportage je na voljo v desetih barvah, od katerih je le ena enaka eni izmed izbir pri starem modelu (na zalogi je le še nekaj vozil), notranjosti pa so namenili tri različne barvne kombinacije, med njimi prijetno živahno črno-oranžno. Prtljažnik je velik 564 litra in je povečljiv na 1.353 litrov.

Mimogrede, pet Sportageev, namenjenih slovenskim kupcem, so pravkar poslali na preizkusna trčenja in tam osebje iz Kie pričakuje pet zvezdic.

Matevž Hribar

foto: Matevž Hribar, tovarna