Kia je temeljito prenovila svoj najbolje prodajani in najbolj prepoznavni model Sportage. Tudi zato, da bodo lahko še naprej dosegali tako dobre prodajne rezultate, kot jih zadnjih nekaj let, zaradi katerih je njihova prodaja rekordno dobra.
Kot rečeno, je za dobro prodajo 'kriv' tudi križanec Sportage. Prvič je na ceste zapeljal daljnega leta 1993, nato je leta 2004 luč sveta ugledala druga generacija, po šestih letih pa še tretja generacija. Zdaj, torej ponovno po šestih letih je čas za četrto generacijo. Oblikovno precej drugačno. Nekaterim bo všeč prednji, drugim zadnji del, a za Kio je najbolj važno, da bo prepričala celota. Tudi zato je nova generacija 40 milimetrov daljša, 30 milimetrov je daljša medosno razdaljo, posledično je več prostora v notranjosti, še posebej na zadnji klopi. A prenova ni zgolj oblikovna, saj številne novosti voznika čakajo tudi v notranjosti avtomobila. Notranjost je očiščena odvečnih gumbov in stikal, tudi na račun novega 7- ali 8-palčnega zaslona, občutljivega na dotik. Novi Sportage pa ne ponuja le vidnih izboljšav. Temeljito je izboljšana zvočna zaščita potniške kabine, hkrati so na voljo tudi številni varnostno-asistenčni sistemi. Med drugimi velja izpostaviti samodejno zaviranje v sili, sistem za zaznavanje nenadne spremembe voznega pasu, asistenca za dolge luči, prikaz omejitve hitrosti in zaznavanje vozil v mrtvem kotu.
Prenovljeno je bilo tudi podvozje, posledično je manj zibanja karoserije pri hitrejši vožnji skozi ovinke.
Kupcem bosta na voljo dva bencinska motorja in trije dizelski. Šibkejši 1,6-litrski bencinski bo na voljo le s prednjim pogonom in ročnim šeststopenjskim menjalnikom, močnejši, prav tako 1,6-litrski (177 'konj') pa bo na voljo tudi s štirikolesnim pogonom in pa novim, sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko. Vstopni 1,7-litrski dizelski bo na voljo s prednjim pogonom in ročnim šeststopinjskim menjalnikom, šibkejši 2-litrski motor (136 'konj') bo na voljo z obema pogonoma in pa tudi s samodejnim menjalnikom, najmočnejši 2-litrski motor (185 'konj') pa bo na voljo samo s štirikolesnim pogonom in ročnim ali samodejnim menjalnikom.
Pri slovenskem zastopniku si želijo, da bi bila tudi nova generacija tako uspešna, kot je bil Sportage doslej, ko se je redno uvrščal v sam vrh prodaje v svojem segmentu. Morda tudi na račun ugodne cene, ki pa zdaj sicer tako na prvo žogo ne bo več tako ugodna. A to le zato, ker bodo v Sloveniji v začetku na prodaj le bolje opremljene različice. Tako bo za različico z vstopnim 1,6-litrskim bencinskim motorjem potrebnih 20.990 evrov, za vstopni dizelski model pa 22.690 evrov. Komur je slednje preveč, si lahko za 14.990 evrov še vedno omisli Sportage prejšnje generacije. A le do odprodaje zalog.