Novo v Sloveniji: Land Rover Defender

Žal pa zaenkrat le v prodajnih salonih.

Novo v Sloveniji: Land Rover Defender (foto: Tomaž Porekar) Tomaž Porekar
16. 12. 2019

Sedemdesetletna zgodovina znamke Land Rover zdaj dobiva drugačen pogled. Nadomestili so svoj prvi model, ki jim je dal tudi ime. Defender sicer poznamo od leta 1990 kot nekakšnega začetnika vseh terencev s to zaščitno znamko, pred tem je bil pač kar samo Land Rover. Najti pravega naslednika je bilo težko, navsezadnje je med ukinitvijo prve generacije in predstavitvijo druge kar nekajletni zamik. Zdaj je Defender znan, tudi pri nas že naprodaj, čeprav lahko prvi kupci svoje jeklene konjičke pričakujejo šele aprila 2020.

Visoka pričakovanja

Od enostavnega pripomočka za terensko vožnjo ali zanesljivo napredovanje po popolnih brezpotjih do drugega rodu Defenderja je bila sicer dolga pot, a novost je predvsem morala zadovoljiti visoka pričakovanja vseh. Tudi zato ima novi Defender na voljo okoli 170 različnih dodatkov. Ti so najrazličnejši in seveda niso za vsakogar, zato jih pri Land Roverju združujejo v različne pakete – seveda z angleškimi imeni, ki morebiti tudi že kaj povedo o tem, za kaj so namenjeni: 'Explorer', 'Adventure', 'Country' in 'Urban'.

Širok izbor najrazličnejše opreme

Oprema ima tri stopnje, ob osnovni sta to še First Edition in X, sicer pa kupec izbere med stopnjami S, SE ali HSE. Zadeva je torej dokaj zapletena. Če k temu dodamo še dve dolžini, kot že pri zadnjih prenovah prejšnjega rodu, o tem govorita dodatka 90 in 110, s čimer se kupec odloča tudi o številu bočnih vrat, pri 90 je zgolj en par, pri 110 pa dva. Tudi motorna oprema je prilagodljiva željam,  na začetku bosta sicer na voljo le dva bencinska motorja (P300 in P400), pri prvem gre za vrstni motor s štirimi, pri drugem s šestimi valji, prvi zmore 221 kilovatov (300 'konj'), drugi 294 kilovatov (400 'konj'). Druga možnost je dizelski pogon, kjer sta na voljo dva različna štirivaljna vrstna motorja (D200 – 147 kilovatov oziroma 200 'konj' in D240 - 177 kilovatov oziroma 240 'konj'). Land Rover še za drugi del leta 2020 obljublja tudi priključno-hibridno različico.

Vse se začne pri dobrih 61 tisočakih

Osnovni bencinsko gnani Defender 90 bo naprodaj za 61.775 evrov, različica 110 pa za dobrih 7 tisočakov več, osnovni turbodizel bo stal 69.333 evrov, tudi tu je enako doplačilo za daljšo različico. Pri slovenskem prodajalcu za leto 2020 načrtujejo dobavo desetih primerkov novosti, dva sta že našla kupca.

Kaj: nov model
Za koliko: od 61.774 evrov

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri