Novo v Sloveniji: Lexus IS 250C

23. 4. 2010
Deli

Le 20 sekund potrebuje Lexus IS 250C, da se iz umirjenega kupeja spremeni v uživaški kabriolet. Tridelna aluminijasta streha, ki jo poganja 13 elektromotorjev in 33 tipal, se skrije za štiri sedeže ter tako prtljažnik zmanjša s 420 na 165 litrov.

Od 2, 5-litrskega aluminijastega motorja V6 z neposrednim vbrizgom in s tehnologijo dvojnega krmiljenja ventilov VVT-i lahko pričakujemo veliko, saj se pohvali s kar 153 kilovati in 252 Nm pri 4.800 vrtljajih.

Samodejni šeststopenjski menjalnik s sekvenčnim načinom delovanja (obvolanski lopatki) zaposluje zadnji kolesni par. Poln plin pomeni pospešek od 0 do 100 km/h v devetih sekundah in največjo hitrost 210 km/h, turbodizla pa sploh ne bodo ponujali.

Tako ostane le bencinski predstavnik, ki povprečno porabi 9, 3 litra goriva in ustreza normi Euro 4. Opremi sta dve, Finesse in Luxury.

Vstopna z drugimi besedami pomeni šest varnostnih blazin, sistem za nadzor dinamike vozila (VDIM), sistem za nadzor stabilnosti (VSC), pametni ključ, aluminijasta 18-palčna platišča, samodejno klimatsko napravo z dvopodročnim delovanjem, radio s CD-izmenjevalnikom in z osmimi zvočniki, tempomat, usnje (tudi na nastavljivem volanskem obroču in prestavni ročici), sredinski naslon za roke zadaj in odprtino za prevoz daljših predmetov, električno nastavljiva in ogrevana sprednja sedeža, USB-priključek, parkirna tipala in prostoročno telefoniranje Bluetooth, za kar pri Lexusu hočejo 53.900 evrov.

Za dražjo opremo (samodejno delovanje brisalnikov, osvetlitev ob vstopu, prilagodljivi (AFS) biksenonski žarometi, zračenje sprednjih sedežev) boste morali odšteti 58.100 evrov.

Med dodatno opremo spadajo navigacija (doplačilo 3.100 evrov), navigacija z vrhunskim sistemom Mark Levinson (4.500), kovinski lesk barve (800) in vetrna mreža (372). (AM)

Novo na Metroplay:  Novinar izza nagrade | N1 podkast s Suzano Lovec