Novo v Sloveniji: Lexus IS 250C

23. 4. 2010

Le 20 sekund potrebuje Lexus IS 250C, da se iz umirjenega kupeja spremeni v uživaški kabriolet. Tridelna aluminijasta streha, ki jo poganja 13 elektromotorjev in 33 tipal, se skrije za štiri sedeže ter tako prtljažnik zmanjša s 420 na 165 litrov.

Od 2, 5-litrskega aluminijastega motorja V6 z neposrednim vbrizgom in s tehnologijo dvojnega krmiljenja ventilov VVT-i lahko pričakujemo veliko, saj se pohvali s kar 153 kilovati in 252 Nm pri 4.800 vrtljajih.

Samodejni šeststopenjski menjalnik s sekvenčnim načinom delovanja (obvolanski lopatki) zaposluje zadnji kolesni par. Poln plin pomeni pospešek od 0 do 100 km/h v devetih sekundah in največjo hitrost 210 km/h, turbodizla pa sploh ne bodo ponujali.

Tako ostane le bencinski predstavnik, ki povprečno porabi 9, 3 litra goriva in ustreza normi Euro 4. Opremi sta dve, Finesse in Luxury.

Vstopna z drugimi besedami pomeni šest varnostnih blazin, sistem za nadzor dinamike vozila (VDIM), sistem za nadzor stabilnosti (VSC), pametni ključ, aluminijasta 18-palčna platišča, samodejno klimatsko napravo z dvopodročnim delovanjem, radio s CD-izmenjevalnikom in z osmimi zvočniki, tempomat, usnje (tudi na nastavljivem volanskem obroču in prestavni ročici), sredinski naslon za roke zadaj in odprtino za prevoz daljših predmetov, električno nastavljiva in ogrevana sprednja sedeža, USB-priključek, parkirna tipala in prostoročno telefoniranje Bluetooth, za kar pri Lexusu hočejo 53.900 evrov.

Bomo v prihodnje lahko namesto pozimi na Krvavcu smučali poleti v Portorožu?

Za dražjo opremo (samodejno delovanje brisalnikov, osvetlitev ob vstopu, prilagodljivi (AFS) biksenonski žarometi, zračenje sprednjih sedežev) boste morali odšteti 58.100 evrov.

Med dodatno opremo spadajo navigacija (doplačilo 3.100 evrov), navigacija z vrhunskim sistemom Mark Levinson (4.500), kovinski lesk barve (800) in vetrna mreža (372). (AM)