Novo v Sloveniji: Lexus IS

Lexus, Toyotina premijska podružnica, od oktobra tudi na slovenskem trgu ponuja tretji rod modela IS.

15. 10. 2013

Dizelski motorji so zgodovina, zdaj je tudi v modelu IS najpomembnejši hibridni pogon, ki seveda nadomešča turbodizelski motor. Karoserija je za osem centimetrov daljša (medosna razdalja za sedem centimetrov, prostor za kolena potnikov na zadnji klopi pa prav toliko).

Zunanjost modela IS nadaljuje oblikovalsko linijo, ki so jo pri Lexusu začeli z večjima limuzinama LS in GS. Izstopa predvsem sprednji del s poudarjeno masko v obliki, ki jo pri Lexusu imenujejo Diabolo. Dodali so še novo oblikovane žaromete, pod katerimi so nameščene dnevne luči LED v obliki črke L. Bolj izrazno, s spreminjajočimi se usločenimi in izboklimi ploskvami, so oblikovani boki avtomobila. Videzu tako precej bolj izstopa kot pri prvih dveh rodovih modela IS.

Pri hibridnem pogonu deluje bencinski motor v Atkinsonovem ciklu in z neposrednim vbrizgom v sesalno cev ter zagotavlja 181 'konj' in soliden navor 221 Nm, za dopolnitev pa poskrbi zmogljiv (105 kW) elektromotor. Skupna sistemska moč obeh je 164 kW oziroma 223 'konj'. Nekaj kilometrov je Lexus IS zmožen voziti tudi zgolj z električnim pogonom. Poleg različice s hibridnim pogonom in oznako 300h je mogoče dobiti tudi bencinski motor V6, ki razvije moč 153 kilovatov, a zaradi več kot dvoinpollitrskega motorja podlega davku na razkošje.

Cena IS 300h z osnovno opremo je 34.900 evrov, za doplačilo pa so na voljo še različne stopnje opreme, tudi tista bolj športna z nekoliko drugačno zunanjostjo in oznako F-Sport.