Novo v Sloveniji: Lexus LS 500h

V prenovljenem Lexusovem prodajnem salonu ob ljubljanskem BTC-ju je slovenski uvoznik vozil te znamke predstavil novega hibridnega LS 500h, ki je zdaj tudi uradno zapeljal na slovenske ceste.

22. 3. 2018

5,23 metra dolgo prestižno premijsko limuzino (v novi generaciji je na voljo le z dolgo medosno razdaljo) poganja hibridni pogonski sklop (sistemska moč je 264 kilovatov), ki ga sestavljajo 3,5-litrski bencinski V6 s tehnologijo Atkinsonovega cikla, sinhroni elektromotor s 132 kilovati ter menjalnik, ki ga sestavljata štiristopenjska klasična avtomatika in neskončnostopenjski e-CVT. Skupaj to pomeni, da lahko LS 500h uporablja 10 prednastavljenih prestav, pretikanje med njimi pa je praktično nezaznavno. LS 500h je na voljo z zadnjim ali štirikolesnim pogonom.

Cene LS 500h se začnejo pri slabih 110 tisočakih (za štirikolesno gnanega pa pri osmih tisočakih več), oprema, tako varnostna kot udobnostna, pa je že v osnovi zelo bogata – seveda pa ni nič manj bogat seznam doplačilne opreme.

Mimogrede: omisliti si je mogoče tudi še nekaj močnejši model LS 500 z bencinskim osemvaljnikom (in štirikolesnim pogonom), a je ta zaradi davčnih stopenj za več kot 20 tisočakov dražji.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri