V Sloveniji je sicer že nekaj časa, zdaj pa je tudi uradno naprodaj novi Lexusov predstavnik v razredu križancev, model NX.
Novinec prinaša vse, kar se od Lexusa pričakuje - všečno zunanjost (predvsem na račun ostrih linij in mogočne prednje maske), dodelano notranjost (vključno s prestižnimi materiali, ročno dodelanimi vstavki iz piano lesa, usnje...) ter zmogljiv, a varčen pogonski sklop, ki je seveda hibriden. Inženirji, ki so bili odgovorni za nastanek NX so želeli ustvariti odločen in prepoznaven avto, ki bi vzbujal željo po takojšnem preskusu. Zato verjamejo, da bo z obliko, tako kot IS, nagovarjal tudi mlajše kupce, z notranjostjo pa bo zagotovo premamil tudi starejše in bolj izbirčne.
Lexus NX bo kot rečeno na voljo z hibridnim pogonom, ki ga sestavljata 2,5-litrski bencinski motor s 155 'konji' in 210 Nm navora, ter elektromotor s 143 'konji in 270 Nm navora. Ker se moči pač ne sešteva, je skupne sistemske moči 197 'konj', pri čemer je v različici s štirikolesnim pogonom dodan na zadnjo os še dodaten elektromotor s 68 'konji' in 139 Nm navora, ki poskrbi, da je NX na voljo tudi s pogonom na vsa štiri kolesa. Vozniku je tako kot pri ostalih modelih na voljo poseben gum, preko katerega lahko izbira 4 načine vožnje, in sicer: Eco, Normal, Sport in Sport+.
Tudi sicer bo NX že serijsko ali pa z dodatno opremo razvajal, in sicer z: LED žarometi, brezžičnim polnilnikom za prenosne telefona, s štirimi kamerami za panoramski pogled okoli vozila, električnim pomikom naslonjal zadnjih sedežev za povečanje prtljažnega prostora, prilagodljivim blaženjem, prilagodljivim tempomatom (ki se zna tudi ustaviti za vozilom in samodejno speljati), varnostnim sistemom za preprečitev trka in seveda z odličnim sistemom za prostorski zvok Mark Levinson.
Za vstopni model z opremo Finesse (2WD) bo potrebnih 39.900 evrov, pri naslednjih opremah je za 1.300 evrov mogoče dokupiti štirikolesni pogon. Najdražja izbira bo ob paketih Finesse, Comfort, Business, Executive, F Sport in F Sport Premium paket Luxury, za katerega bo potrebnih 55.900 evrov.
Pri slovenskem zastopniku pravijo, da je NX v primerjavi z razrednimi konkurenti zelo konkurenčen, zato tudi upravičeno pričakujejo, da bodo z NX pridobili tudi nove kupce, ne le ostoječih kupcev Lexusa in Toyot. Skupaj s slednjimi si zato želijo v prihodnjem letu prepričati vsaj 80 kupcev, od tega naj bi se jih za NX odločilo vsaj 40.