Novo v Sloveniji: Lexus RX

3. 7. 2009
Deli

Toyota in njena prestižna znamka Lexus imata v svojih vrstah kar nekaj hibridov, ki se lahko pohvalijo s kombinacijo bencinskega in elektromotorja (Prius, GS, LS, RX), trenutno najzanimivejši pa je RX.

Njihov športni terenec je namreč povsem prenovljen: prenovili so tako obliko kot tudi tehniko.

RX 450h (prej 400h) ima pod novo oblikovano karoserijo dodelan 3, 5-litrski bencinski šestvaljnik in dva elektromotorja z veliko zmogljivostjo, ki skupaj postrežeta s kar 220 kilovati (299 'konji'). Moč se prek neštetostopenjskega menjalnika (CVT) prenaša na vsa štiri kolesa.

No, v osnovi je RX gnan le na prednji kolesni par, saj zadnji kolesi poganja 50-kilovatni elektromotor le takrat, ko je to potrebno. Tudi zaradi regeneracije pri zaviranju pa je normna poraba RX 450h 6, 6/6, 0/6, 3 litra na 100 prevoženih kilometrov.

Tu velja omeniti še tišino ob tem, ko se po mestu vozite zgolj z elektromotorjem. Če niste ljubitelj novejše hibridne tehnologije, si lahko omislite tudi klasičnega RX 350, ki razvaja z motorjem V6 in z 204 kilovati (277 'konji').

Novi RX 350 dobite za 58 tisoč evrov, za opremi Executive in Luxury Premium pa morate seči globlje v žep (64 tisoč oziroma 75 tisoč). Za hibridnega RX 450h boste doplačali okroglih sedem tisoč evrov, imata pa oba RX-a že v osnovni opremi deset varnostnih blazin, samodejno klimatsko napravo, stabilnostni VSC, radio z devetimi zvočniki in CD-izmenjevalnikom, tempomat, usnje, sistem za prostoročno telefoniranje . . (AM)

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja