Lexus zdaj tudi na slovenskem trgu ponuja svoj prispevek med srednje velikimi mestnimi terenci z oznako UX. Malenkost manj kot 4,5 metra dolg avtomobil je zasnovan v slogu svojih večjih bratov.
Značilne oblikovne poteze so nekoliko nižja karoserija kot pri večini tekmecev, maska trapezoidne oblike in ozki ter široki prednji žarometi in kratke ter s posebej oblikovanim zveznim trakom povezane zadnje luči.
V osnovni različici sicer lahko kupec izbere sprednji pogon in dvolitrski bencinski motor, a za večino avtomobilov pri slovenskem zastopniku Lexusa računajo, da bodo opremljeni s hibridnim pogonom. Tudi zanj so pripravili nov dvolitrski bencinski motor, seveda kombiniran z enim elektromotorjem (če pogon deluje le na sprednji kolesni par) ali dvema elektromotorjema, kjer dodatni elektromotor priskoči v pomoč pogona zadnjih koles. Nekaj več o podrobnosti UX si lahko preberete v Avto magazinu 4-2019.
Pri UX bo na voljo sedem paketov opreme, tako da bo najbrž med njimi lahko vsakdo izbral sebi primerno, dodatki pa so štirikolesni pogon za 1.550 evrov, prilagodljivo vzmetenje z dodatnim programom Sport za 1.050 evrov ter kovinska barva za 1.200 evrov.
Osnovna različica z bencinskim motorjem Lexus UX Finesse 200 FWD stane 29.950 evrov, za hibridno osnovno (Finesse 250h FWD) je treba doplačati 4.000 evrov. Najbolje opremljeni UX F Sport Premium stane 50.950 evrov.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?