Novi model švedsko-kitajske znamke na slovenskem trgu ponuja prestiž in vsestranskost, za katero skrbi dovolj velika baterija priključnega hibrida.
Na slovenske ceste je tudi uradno zapeljal Lynk & Co 08, povsem nov priključni hibridni SUV, ki, glede na kitajski trg, na staro celino prihaja z manjšo zamudo. Gre za model, ki se po merah in zasnovi postavlja ob bok tekmecem, kot sta Kia Sorento in Hyundai Santa Fe. Z dolžino 4,82 metra, širino 1,91 metra in višino 1,68 metra spada med večje križance, medosna razdalja 2,84 metra pa mu zagotavlja dovolj prostornosti tudi v notranjosti.
Za pogon skrbi znan 1,5-litrski turbobencinski štirivaljnik s 102 kilovati moči (139 KM), ki ga dopolnjuje elektromotor s 155 kilovati (211 KM). Skupaj sistem razvije 257 kilovatov (345 KM), energijo pa shranjuje baterija s kapaciteto 39,6 kilovatnih ur. Največja posebnost je električni doseg, ki po meritvah WLTP znaša do 200 kilometrov, kar je v vrhu ponudbe med priključnimi hibridi v Evropi. V kombinaciji z bencinskim motorjem lahko 08 z enim polnjenjem in polnim rezervoarjem prevozi več kot 1.000 kilometrov. Polnjenje na hitrih DC polnilnicah poteka z močjo do 85 kW, baterija pa se od 10 do 80 odstotkov napolni v približno pol ure. Na klasičnih AC polnilnicah je moč omejena na 11 kW.
Notranjost je zasnovana v minimalističnem slogu, ki ga dopolnjuje napredno digitalno okolje. Voznikovo izkušnjo oblikuje 15,4-palčni osrednji zaslon na dotik, ob katerem je nameščen še 10,2-palčni digitalni zaslon merilnikov. Infozabavni sistem za zdaj sicer ne podpira slovenskega jezika, a ponuja številne funkcionalnosti in sodobne rešitve. Pri bogatejši različici opreme je vgrajen zvočni sistem Harman Kardon s kar 23 zvočniki, od tega sta po dva umeščena tudi v vzglavnika prednjih sedežev. Prostornost kabine je ena od močnih lastnosti vozila, saj zadaj ponuja dovolj prostora za potnike, prtljažnik pa meri solidnih 540 litrov. Poseben poudarek so pri razvoju namenili varnosti. Lynk & Co 08 je namreč letos na testiranjih Euro NCAP prejel najvišjo oceno pet zvezdic.
V Sloveniji bo model na voljo z dvema paketoma opreme. Osnovna izvedba Core, ki je že dobro opremljena, stane 49.990 evrov, različica More pa bo kupce stala 53.990 evrov. Glede na majhno cenovno razliko in veliko razliko v opremljenosti pa se zdi, da bo večina kupcev posegla prav po dražjem paketu opreme.
Predstavniki znamke so ob regijski premieri razkrili, da načrtujejo prodajo približno 500 vozil, pri čemer številka velja za več držav skupaj, ne le za Slovenijo. Lynk & Co 08 tako prihaja kot zanimiva alternativa v razredu velikih priključnih hibridnih SUV-jev, kjer bo njegova glavna prednost prav zajeten električni doseg, sodobna tehnologija in konkurenčna cena.