Pri nas so začeli s prodajo najzmogljivejšega in najhitrejšega serijskega Maseratija vseh časov.
V osnovi stane ravno toliko manj kot 200 tisoč evrov, da lahko do tega zneska zanj dokupite še aerodinamični paket v karbonu (3.600 €) ter notranji prag iz karbonskih vlaken (1.000 €), tepihi (150 €) pa za pol stotaka že prebijejo omenjeno mejo.
To je Maserati GranTurismo MC Stradale, najzmogljivejši in najhtrejši serijski Maserati doslej. Uradno gre za las preko 300 kilometrov na uro (301), nastal pa naj bi zaradi povpraševanje kupcev, ki so želeli prav to: dirkaški avtomobil v civilni obleki, torej z dovoljenjem za vožnjo po cestah. Izpeljan je iz modela GranTurismo S, sprememb je pa precej.
Aerodinamika je povečala pritisk k tlom, a ohranila velikost upora, motor ima narahlo večjo moč (+ 20 Nm, + 10 "konj"), a ne na račun porabe goriva. Posebne gume (Pirelli PZero Corsa) so za 10 milimetrov širše, Brembo za 6 odstotkov skrajšuje zavorno pot (od 100 km/h), podvozje (vzmeti) je bolj togo in bliže tlom (okoli 10 mm), skupne mase je manj za 110 kilogramov (zgradba sedežev, le dva sedeža, zavorni sistem, manj zvočne izolacije, izpuh, karoserija, ...) in namesto programa "zima" ima tale program "Race", ki - naprimer - hitrost odziva menjanika skrajša s 140 na vsega 60 milisekund!
Zunaj je prepoznaven po novih režah na pokrovu motorja, spremenjenem prednjem odbijaču (s spodnjim spojlerjem, ki narahlo podaljša avtomobil), drugačnih platiščih, zajetnejših pragovih, dodatnem spojlerju na vrhu pokrova prtljažnika, spremenjenem položaju izpušnih cevi in po izdatnejšem hlajenju prednjih zavor skozi blatnika.
Znotraj sta le dva sedeža in to školjkasta, nekaj sprememb je tudi na merilnikih in vmesniku HMI. Toda z natanko 195.300 evri še ne pridete daleč; najprej vas bodo zavedli nekateri kosi z doplačilnega seznama, na koncu pa še rahlo neprijetno dejstvo, da je ta hip Sloveniji namenjen za letos le eden (fotografije), ki pa je že prodan.
Pri uvozniku si prizadevajo za letos zagotovo vsaj še enega, tako da ... (VK)
Foto: VK