Za Mazdo tako ali drugače prihajajo lepši časi! Prvič spet poslujejo z dobičkom, drugič pa je tudi na slovenske ceste že zapeljala nova in povsem spremenjena Mazda6.
Ta je že v začetku naprodaj kot limuzina in kombi, petvratne kombilimuzine pa ne bo. Pri tem je zanimiv podatek, da limuzina v dolžino meri 4,870 metra, kombi pa 'le' 4,805 metra. S tem nekako na zanimiv način poskušajo popraviti škodo tistim kupcem, ki bi želeli petvratno kombilimuzino.
Nova Mazda6 se v limuzinski različici po dolžini postavlja v sam vrh med svojimi konkurenti, pri čemer jih bo poskušala 'premagati' tudi s precej novostmi, ki jih v Mazdi še ni bilo. Med njimi denimo najdemo radarski tempomat in pomoč pri zaviranju, osrednji zaslon zna prikazati SMS/MMS ali e-mail, zadnjo prtljažno navojnico je sedaj mogoče pospraviti v prtljažnik, seveda pa so novi tudi motorji.
Za Mazdo6 z 2-litrskim bencinskim motorjem in vstopnim paketom opreme Emotion je potrebnih 21.290 evrov. Približno 2.000 evrov je potrebno dodati za boljši paket opreme, ki si po vrsti sledijo ob že omenjenem Emotion še Challenge, Attraction in Revolution. Najcenejša dizelska Mazda6 je z 2,2-litrskim motorjem z oznako CD 150 Emotion, za katero bo potrebno odšteti spet 2.000 evrov več kot za bencinsko različico.
In kombi? Zelo vesela novica za ljubitelje tovrstnih avtomobilov, namreč cena je za obe karoserijski različici enaka! Zato je tudi plan prodaje za obe karoserijski različici enak, torej 50:50, pri čemer si želi v letu 2013 slovenski uvoznik v Sloveniji prodati vsaj 250 Mazd6.