Novo v Sloveniji: Mercedes-Benz razred X

Za prvi premijski poltovornjak so pri Mercedesu našli ustrezno črko – torej je postal razred X. Zdaj je na voljo tudi na slovenskem trgu, kjer za letos pri Autocommercu načrtujejo, da bodo dobili 50 kupcev.

Novo v Sloveniji: Mercedes-Benz razred X (foto: Tomaž Porekar) Tomaž Porekar
12. 1. 2018

Tehnično osnovo so v Stuttgartu dobili v okviru sodelovanja z alijanso Renault-Nissan, na voljo je bila Nissanova Navara. A so različici, ki bo nosila trikrako zvezdo na maski in zadku (pa še marsikje) namenili precej Mercedesovsko obarvanih osvežitev. Največ sprememb sicer najdemo na sprednjem delu karoserije, po Mercedesovo pa je urejena tudi notranjost z velikim, iz armaturne plošče štrlečim zaslonom infozabavnega sistema. Nemci so se potrudili primerno izbrati tudi snovi za prevleke armaturne plošče, notranjih delov vrat in sedežev.

Razred X je tako zdaj edini premijski poltovornjak, ki ponuja kar precejšnjo izbiro dodatkov, kakršni so pač običajni za te vrste ponudbo. V osnovni liniji opreme z oznako Pure je vsega sicer manj, a precej bolj bogata oprema pride do učinka pri linijah Progressive in Power. Dodatno k tem linijam si je mogoče izbrati še številne dodatke, nekateri so zbrani v posebnih paketih (Plus, komfortni, Style) pa tudi posebej za razred X razvite nadgradnje tovornega dela na zadku.

V začetku prodaje sta na voljo dva različna motorja z oznakama X 220 D in X 250 D. Pri obeh gre za Nissanov turbodizelski pogonski stroj s prostornino 2,3 litra, zmogljivosti so različne, pri manjšem je na voljo 163, pri večjem 190 'konj', z največjim navorom 403 oziroma 430 Nm. Prvi bo na voljo zgolj z ročnim šeststopenjskim, drugi ima tudi izbiro sedemstopenjskega samodejnega menjalnika. Na izbiro je tudi priklopljiv štirikolesni pogon. V drugi polovici leta bo pod oznako X 350 D v prodaja prišla različica z veliko več Mercedesovih mehanskih dodatkov, beri šestvaljnim turbodizlom, samodejnim menjalnikom 7G-Tronic Plus in stalnim štirikolesnim pogonom. Ta bo imel 258 'konj' ter 550 Nm navora. Uporabniki drugih Mercedesov ga poznajo iz različnih izvedenk v modelih razreda E ali GLE, pa tudi G.

Mercedes X 220 D Pure stane 36.130 evrov, X 250 D Pure pa 41.630 evrov. Za opremo Progressive je treba doplačati 4.038 evrov, doplačilo za Power je 9.260 evrov.

Tomaž Porekar

 

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri