Novo v Sloveniji – Mercedes-Benz Vito

Če v Youtube vtipkate »Mercedes-Benz Dirty Driving«, boste videli, kako skozi ples, dvorjenje in pločevinasto ljubezen, gene pomešata razred S Coupe in Mercedesov tovornjak Actros ter kako se posledično »rodi« novi Vito.

21. 11. 2014

Jasno, da si Vito z omenjenima deli bolj malo sestavnih delov, pa vseeno je očitno, da je tudi ta model sedaj prevzel nove Mercedesove oblikovalske smernice, ki jih je večinoma začrtal naš Robert Lešnik. Oblikovna podobnost z novim Mercedesom razreda V je dokaj nazorna, čeprav pri zastopniku poudarjajo, da je profil uporabnikov obeh precej drugačen.

Pri novem Vitu precej računajo na kupce med malimi obrtniki, ki naj bi se večinoma zanimali za različico Mixto, ki je mešanica tovorne in potniške različice. Na voljo pa imajo še furgon in model Vito Tourer, ki pa je v celoti namenjen potnikom. Kot smo vajeni, bodo kupci lahko izbirali med tremi dolžinami, novost pa je, da bo sedaj tudi možnost izbire pogona. Preizkušenima zadnjemu in štirikolesnemu, se bo pridružil še prednji pogon. Le ta bo na voljo s šibkejšima 1,6-litrskima turbodizloma(65 in 84 kW), močnejše motorne različice(2,2-litrski turbodizel s 100, 120 ali 140 kW) pa so rezervirane za zadnji in štirikolesni pogon. K najmočnejšemu motorju sodi tudi samodejni menjalnik 7G-TRONIC plus.


Jasno, novi Vito poleg izboljšav na področju varčnosti, prihaja še z bogatejšim paketom varnostnih in asistenčnih sistemov. Pomagala kot so sistem za ohranjanje smeri, opozorilo za vozila v mrtvem kotu, asistenca pri bočnem vetru, kamera za vzvratno vožnjo itd., že dolgo niso več rezervirana le za vozila višjih razredov ampak je sedaj tudi Vito deležen tovrstne opreme. Cene se začnejo pri 23.510 evrih za najšibkejšega in najkrajšega furgona, končajo pa pri 44.590 evrih, kolikor bo treba odšteti za najdaljšega, najmočnejšega in najbolj opremljenega Vita Tourer SELECT.

Še en podatek: novi Vito je nad prednjo osjo dovolj nizek za nižji vinjetni razred.