Večji, udobnejši, varčnejši in opremljen s kopico elektronskih asistenčnih in info zabavnih sistemov – novi Mercedesov razred E je zapeljal tudi na slovenske ceste.
Novi E je v primerjavi s predhodnikom zrasel, predvsem v dolžino, kar je opazno tudi na zadnji klopi. Hkrati je dobil popolnoma novo generacijo dizelskih štirivaljnikov ter priključno-hibridno različico z oznako C 350e. Ta bo na voljo čez nekaj mesecev, E z novim štirivaljnim dizlom, ki je krajši in kompaktnejši od predhodnika, pa ima 1.950 kubičnih centimetrov in 194 'konjev'. Pozneje bo sledila še šibkejša, 150-'konjska' različica, že zdaj pa je novi E na voljo še s šestvaljnim, 258-'konjskim' dizlom z oznako 350. Na bencinski strani si je moč ob začetku prodaje E omisliti z dvolitrskim turbo štirivaljnikom s 184 'konji'. Za hitrejše bo na voljo E 400 (3,5-litrski V6 z 245 kilovati oziroma 333 'konji') s štirikolesnim pogonom 4Matic ter 245-'konjska' različica dvolitrskega motorja z oznako E300 in 245 'konji'. K vsem motorjem spada nova devetstopenjska avtomatika.
Pri nas bo na začetku (dokler ne pride šibkejši dizel) najcenejši bencinski E 200 (od 47.720 evrov), 194-'konjski' dizel se začne tik pod 50 tisočaki. Seveda si je moč omisliti ogromno doplačil, s pomočjo katerih se zna novi E spremeniti v napol avtonomni avto, ki sam zavira, krmili in se umika oviram. Pri slovenskem uvozniku načrtujejo, da bodo do konca leta prodali okoli 70 E-jev.