Nissan je z nadomestkom za Juke čakal dolgo in morebiti že malenkostno zamudil sedanji zelo modni trend v tem razredu, ki ga je prvi Juke pred devetimi leti utemeljil. A pri Nissanu so se zdaj po težavah s paraliziranim vodstvom vendarle ovedli in začeli s prenovo izbire modelov. Prvi je prav Juke.
Pri Nissanu pravijo, da so se z Jukom marsičesa naučili in da je bil v začetku prodajna uspešnica. Zdaj so odpravili nekatere podrobnosti, ki kupcem niso bile všeč, in nastal je predvsem večji in prostornejši avtomobil. Pri obliki pristopa niso spreminjali, čeprav je prav za prvi rod veljajo, da je glede okusa zelo razdvajal. Drzno oblikovanje marsikomu ni bilo najbolj všeč, a je imelo tudi dovolj podpornikov. Juke pa je kljub temu utemeljil razred majhnih mestnih terencev oziroma križancev. V devetletni karieri je Juke Nissanu samo v Evropi prispeval slab milijon novih kupcev (v Sloveniji 6150).
Daljši in prostornejši
Oblika še naprej ostaja temeljna značilnost. Zdaj je daljši (za 7,5 cm), tudi z daljšo medosno razdaljo (+10 cm). To seveda omogoča več prostora v kabini, za noge na zadnjih sedežih, tudi večji prtljažnik (422 litrov). Notranjost izstopa po boljši kakovosti uporabljenih materialov, pestra je tudi izbira barvnih prevlek, s tremi različničicami (v kombinaciji s tremi barvami strehe in devetimi karoserijskimi je skupaj na voljo 20 kombinacij) za bolj oseben poudarek pri izbiri avtomobila. Tudi info-zabavna oprema je sodobna (Nissan Connect), z zaslonom na dotik (8-palčnim) odlično povezljivostjo s pametnim telefonom in uporabo aplikacij na njem (CarPlay, Siri, Android Auto, Google Assist).
Na področju elektronskih pomočnikov so že osnovno različico opremili z nekaj najpomembnejšimi dodatki, tudi žarometi so tehnološko napredni, torej polni LED že od osnovne opreme (Visia). Pri bogatejši stopnji opreme je na voljo tudi Nissanov ProPilot, ko z združitvijo pomočnikov omogočajo tudi samodejno sledenje avtomobilu pred nami v primeru vožnje v koloni.
Zgolj z enim motorjem
Za Nissan Juke so uporabili skupno platformo 'Alianse', ki jo uporablja tudi Renaultov novinec Captur (predstavitev bo prve dni januarja 2020). Za zdaj je na voljo zgolj en turbobencinski trivaljni motor s 86 kilovati (117 'konji') in največ 200 njutnmetri navora (samo za kratek čas v overboostu). Tudi pogon je le na prednjem kolesnem paru, ob šeststopenjskem ročnem menjalniku pa je zdaj v Juku na voljo še dvosklopčni samodejni (7-stopenjski DCT).
Opremske stopnje so Visia, Acenta (pri njej je na voljo tudi multifunkcijski osempalčni zaslon na dotik), N-Connecta ter dvoje alternativnih opremskih izvedenk – Tekna in N-Design. Osnovni Juke Visia (z ročnim menjalnikom) stane 17.550 evrov, za samodejni menjalnik hočejo doplačilo 1.500 evrov. Višja stopnja opreme Acenta stane 19.050 evrov, najbolje opremljena in najdražja je različica N-Design s samodejnim menjalnikom za 24.740 evrov.
Za koliko: od 17.550 za opremo Visia
Kaj je novega: nova oblika in povečana karoserija, večja prostornost, sodobne tehnologije
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere