Novo v Sloveniji: pomlajeni (in cenejši!) Nissan Qashqai

Prenova morda ni najbolj očitna, je pa dobrodošla: oče sodobnih križancev, Nissan Qashqai, je dobil nekaj dobrodošlih sprememb.

18. 9. 2017

Novi so žarometi (sedaj vedno z LED dnevnimi lučmi, po želji pa tudi z dolgimi in kratkimi žarometi v LED tehniki), nova je maska in logo na njej, pa še nekaj podrobnosti na nosu – z bolj zmogljivim radarjem asistenčnih sistemov vred. Podobno blage, a opazne so tudi vizualne spremembe zadaj: nov odbijač, polepšane luči, nekaj srebrnih obrob na dnu.

Motorji ostajajo enaki, notranjost z boljšim vmesnikom infozabavnega sistema

Tudi notranjost je pomlajena: dobila je nekaj novih materialov, oblik in podrobnosti, spremenili pa so tudi uporabniški vmesnik infozabavnega sistema. Ta sedaj lahko zvok pošilja v Bosejevo ozvočenje. Novi so tudi sedeži in volan, seveda pa spremembe niso le lepotne. Podvozje so na novo nastavili, da je malce udobnejše, a hkrati odzivnejše, prenovili so asistenčne sisteme in dodali veliko stekleno streho. Pogonska tehnika ostaja enaka: 1,2-litrski turbobencinec z ročnim ali neskončnostopenjskim menjalnikom ter 1-6-litrski turbo na bencinski strani, pa 1.5 dCi in 1.6 dCi (z neskončnostopenjskim menjalnikom ali štirikolesnim pogonom) na dizelski.

Že za manj kot 20 tisočakov

Cene so po novem nekaj nižje: z opremo Visia je Qashqai tisočaka cenejši od predhodnika (cene se začnejo pod 20 tisočaki), z opremo N-Connecta (ki je podobna opremi 360 pri predhodniku) pa celo tisočaka in pol (ob primerljivi opremi). Novost je oprema Tekna+, ki pomeni popolni tako udobnostni kot tudi varnostni paket z vsemi asistenčnimi sistemi, ki so na voljo.