Novo v Sloveniji: nova obraza za Peugeota 3008 in 5008 ter strupeni RCZ R

12. 12. 2013
Deli

Pri Peugeotu so si za novoletne praznike 'pustili' kar tri novosti, osvežena modela 3008 in 5008 ter najmočnejšega serijskega Peugeota vseh časov, RCZ R.

Pri modelih 3008 in 5008 je zgodba podobna: oba sta dobila novo masko oziroma družinski prednji del, nove so prednje luči z osvetlitvijo v LED-tehnologiji (dnevne luči), sprememba je doletela tudi znak leva, na novo so oblikovane zadnje luči in odslej si lahko omislite še izrazitejša 17-palčna platišča. Za nežnejši spol bo verjetno pomemben tudi podatek, da se bodo v prihodnosti še bolj mučile z izbiro prave barve karoserije, saj so dodani novi odtenki.

V notranjosti so spremenjeni nekateri materiali, zahtevnejši vozniki pa bodo med dodatno opremo lahko obkljukali še kamero za vzvratno vožnjo, za katero morate doplačati okoli 1.400 evrov. Pri četrti opremi (Allure) dobite pri 5008 projicirni zaslon, katerega grafika je v barvah, pri 3008 pa ta pomoč še vedno spada med dodatno opremo.

Za 3008 boste morali odšteti vsaj 20.090 evrov, za večjega 5008 pa – zanimivo – le 18.900 evrov. Konec leta prideta še dva motorja, 1.6 e-THP s 110 kilovati in 1.6 e-HDi z 88 kilovati in serijskim sistemom Stop & Start.

Veliko bolj pričakovana novost je našpičeni RCZ R, ki iz 1,6-litrskega prisilno polnjenega motorja razvije kar 199 kilovatov ali bolj domačih 270 'konjev'. Najhitrejši serijski Peugeot v zgodovini je nastal v sodelovanju z ekipo Peugeot Sport, prepoznali pa ga boste po nepremičnem zadnjem spojlerju, zavornih čeljustih rdeče barve in mat črni barvi na strešnih lokih, pogled v notranjost potniške kabine pa bo razkril še športen volanski obroč z rdečimi šivi, školjkaste sedeže in serijsko navigacijo. Omeniti velja še serijska tipala za tlak v 19-palčnih gumah. Za dirkalnik, ki pospeši od 0 do 100 km/h v samo 5,9 sekunde in doseže elektronsko omejeno največjo hitrost 250 km/h, boste morali odšteti 41.060 evrov. Za to ceno dobite serijsko še prednji diferencial Torsen z delno zaporo, ki poskrbi za boljšo trakcijo.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja