Novo v Sloveniji: Novi Volkswagen Jetta

Pri Volkswagnu so predstavili novo Jetto, ki v šesti generaciji ni več raztegnjen Golf, pač pa samosvoj izdelek.

17. 2. 2011

Jetto poznamo že od leta 1979, ko so predstavili prvo generacijo. Nato pa je sledila Jetta 2 (1984), Vento (1992), Bora (1998), Jetta 3 (2005) in sedaj zopet Jetta 4. Od predhodnice je seveda večja (skupna dolžina je izdatnejša za 90 mm, zaradi večjega medosja za 73 mm pa je tudi za 67 mm več prostora za kolena zadnjih potnikov), predvsem pa so (tudi) pri tem modelu ponosni na sodobno tehniko.

Vsi motorji imajo neposredni vbrizg in so prisilno polnjeni (TDI in TSI), za zahtevnejše pa ponujajo tudi šest- ali sedemstopenjski dvosklopčni menjalnik DSG. Osnovni bencinski motor je 1.2 TSI s 77 kW, sledita pa mu še 1.4 TSI (90 in 118 kW) ter 2.0 TSI (147 kW). Da, prav ste prebrali, to je bivši motor Golfa GTI! Veliko več pričakujejo od turbodizelskih različic, saj naj bi se 150 do 200 lastnikov že v letu 2011 največkrat odločilo za 1.6 TDI (77 kW), nekaj manj pa tudi za 2.0 TDI (103 kW).

Oznake oprem ostajajo iste, torej Trendline, Comfortline in Highline, vse Jette pa imajo že na osnovnem seznamu 6 varnostnih blazin in stabilnostni sistem ESP, za malce razvajanja pa še pomoč za speljevanje v klanec, klimatsko napravo Climatic, radio s CD-predvajalnikom in osrednjo ključavnico. Z drobnoprodajnimi cenami od 16.376 pa do 23.469 evrov (nekatere različice še niso v prodaji!) je Jetta za okoli tisočaka evrov dražja kot primerljivo opremljeni Golf.