Novo v Sloveniji: Opel Corsa in Opel Astra

Opel ima z obema smele načrte saj predstavljata najpomembnejša člena prodaje na našem trgu, njuna prodaja pa se celo povečuje.

Novo v Sloveniji: Opel Corsa in Opel Astra (foto: Jure Šujica) Jure Šujica
4. 12. 2019

Minuli mesec dni je Opel svojo pozornost usmeril v Šibenik. Tam so namreč novinarjem pripravili mednarodno predstavitev povsem nove Corse, sicer šeste generacije modela, ki je v 37 letih osvojil že 13,7 milijona kupcev. To uspešno počne še danes, saj kljub upadu zanimanja za avtomobile segmenta B z naskokom velja za najbolje prodajan model znamke. Prodaja odhajajoče pete generacije je bila do konca oktobra letos celo nekoliko višja kot v enakem obdobju lanskega leta.

Dogodek v Šibeniku je Oplov zastopnik za Slovenijo izkoristil tudi za domačo predstavitev Corse, ki je uradno sicer na naše ceste zapeljala že prejšnji teden, natančneje v petek. Novinka je sicer že plod razvoja Opla s koncernom PSA, kot je znano pa si zasnovo deli s Peugeotom 208, na prihod katerega v Sloveniji še čakamo. Kljub temu so se pri Oplu potrudili, da bi Corsa vseeno ostala pravi Opel.

Velik poudarek pri razvoju avtomobila so namenili varnosti. Osnovno opremljen avtomobil ima šest naprednih asistenčnih sistemov, med katerimi so omejevalnik hitrosti, sistem za prepoznavanje prometnih znakov, sistem za samodejno zaviranje v sili, sistem za preprečevanje naleta, samodejno zaviranje v sili (do popolne zaustavitve), ki hkrati prepozna pešce, pa opozorilnik za utrujenost voznika. Naprednih tehnologij, ki jih prinaša Corsa v višjih paketih opreme, je seveda še precej več. Med njimi so recimo LED matrični žarometi, ki jih konkurenca v tem razredu za zdaj še ne ponuja, in digitalna armaturna plošča.

V ponudbi bodo trije paketi opreme: poleg osnovne bosta namreč tu še paketa Elegance, ki bo s prestižnimi dodatki v kabini ciljal predvsem na kupce, ki iščejo več udobja (ti si bodo lahko omislili tudi popolnoma usnjene sedeže ter veliko panoramsko streho), in GS Line, namenjen voznikom z nekoliko bolj športno žilico. Zanje bo rezerviran tudi najmočnejši, 130 'konjski' bencinski motor, katerega bo moč povezati z elektrificiranim samodejnim menjalnikom. Celotna motorna ponudba bo sestavljena iz  treh 1,2-litrskih trivaljnikov, od katerih sta najmočnejša dva opremljena s turbo puhalom ter trivaljnim dizlom. Električna izvedba z dometom 337 kilometrov bo na voljo spomladi.

Kot rečeno je nova Corsa že na voljo pri slovenskih trgovcih, zanjo pa je potrebno odšteti vsaj 13.490 evrov. Uradni uvoznik v začetku prodaje kupcem ponuja med 1.000 in 1.500 evri takojšnjega popusta (višina je odvisna od izvedbe) in dodaten 1,5-odstotni popust v primeru nakupa s pomočjo Oplovega financiranja. V letu 2020 načrtujejo prodajo vsaj 1200 vozil, od katerih naj bi bilo med sedem in osem odstotkov električnih.

Za Astro 'le' tehnična posodobitev

Hkrati s Corso so v Šibeniku predstavili tudi novo ali bolje rečeno prenovljeno Astro. Ta je sicer na prvi pogled povsem enaka kot predhodnica, za kar so se pri Oplu odločili zavestno, saj naj bi bili nad obstoječo obliko navdušeni tudi kupci. Gre namreč za avtomobil, ki je ob prihodu na trg leta 2016, osvojil naziva Slovenski in Evropski avto leta. Na lestvici prodanih Oplovih vozil sicer  zaseda drugo mesto.

Čeprav je vizualno enaka, so se pri Oplu ob posodobitvi vseeno dotaknili njene zunanjosti. Avtomobil ima po novem v prednji maski hladilnika vgrajene lopute, ki pri višjih hitrosti omejijo pretok zraka in ob pomoči novih podnic vozila pripomorejo k boljši aerodinamiki avtomobila. Koeficient zračnega upora  znaša 0,26 pri kombilimuzini in 0,25 pri karavanu, kar je najmanj v celotnem segmentu C.

V notranjosti prenovljena Astra prinaša nove sprednje sedeže z masažno funkcijo, gretje vetrobranskega stekla ter volanskega obroča in - kar je najpomembnejše - nov infozabavni sistem. Ta vsebuje tudi slovenski vmesnik, hkrati pa podpira storitve Android Auto ter Apple Carplay. Analogni prikazovalniki armaturne plošče se počasi poslavljajo, deloma jih je nadomestil osempalčni barvni zaslon.

Ponudba motorjev bo pri Astri nekoliko bolj obširna kot pri Corsi. Trojica 1,2-litrskih trivaljnikov bo v povprečju razumljivo močnejša kot pri Corsi (razpon moči se bo gibal med 110 in 145 'konji' oziroma 81 in 107 kilovati), vrh ponudbe pa bo 1,4-litrski turbo motor. Ta bo po moči enakovreden najmočnejšemu predstavniku že omenjene trojice, a bo kot edini opremljen s sicer prvim devetstopenjskim samodejnim menjalnikom v tem segmentu. Dizelske barve bo zastopal 1,5-litrski agregat z močjo 100 oziroma 122 'konjev'. Motorji so plod razvoja koncerna PSA, a naj bi bili prilagojeni posebej za uporabo v Oplovih vozilih

Pri Oplu imajo s prenovljeno Astro, ki bo na voljo s štirimi paketi opreme (poleg istih kot pri Corsi bo na ceniku še najvišji paket Ultimate), visoke cilje, saj nameravajo prihodnje leto prodati vsaj 1000 novih vozil in delež dizlov z 18 povišati kar na 30 odstotkov. Za prenovljeno Astro bo sicer treba odšteti najmanj 19.450 evrov, a bodo kupci vsaj na začetku deležni med 1400 in 2400 evri popusta ter še dodatna 2,5 odstotka popusta pri Oplovem financiranja.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri