Novo v Sloveniji: Opel Corsa

Tudi v Sloveniji je že naprodaj Corsa z delovno oznako E oziroma Corsa pete generacije.

18. 12. 2014

Doslej se je zanjo v 32-letih odločilo že več kot 12,4 milijona kupcev, zato ne čudi da je Corsa celo v svetovnem merilu najbolje prodajan trivratni avto B segmenta, 2 najbolj prodajan model B segmenta (tri in pet vrat) ter tretji najbolje prodajan model v celoti. Uspešna je seveda tudi znotraj znamke, saj Corsa predstavlja kar četrtino celotne Oplove prodaje.

Nova Corsa je bila narejena z namenom, da bo nudila več še udobja, tehnoloških novosti in novih oziroma prenovljenih motorjev. Oblikovno in mersko ostaja enako, tudi masa vozila se ni spremenila.

Opazno izstopata nova prednja žarometa, ki lahko združujeta LED dnevne luči in bi-ksenonske žaromete, hkrati pa znata osvetliti tudi zavoje, kar je v tem razredu velika redkost. Seveda je Corsa precej bolj spremenjena v notranjosti. Po vzoru nekaterih večjih modelov, je tudi Corsina notranjost očiščena odvečnih gumbov, stikal in celo zajetne sredinske konzole. Zdaj je njena notranjost precej bolj podobna Adamovi, od katerega si je Corsa sposodila (v bolje opremljenih različicah serijsko) tudi velik zaslon, občutljiv na dotik. Poleg novih barv in materialov si lahko kupci v novi Corsi omislijo tudi posebne barvne dodatke, ki jih je mogoče menjati. Nova Corsa bo na voljo s štirimi paketi opreme (Selection, Enjoy, Colour Edition in Cosmo) pri čemer bo kupec lahko izbral tudi številne Oplove tehnologije, znane iz večjih modelov. Opel Eye Camera ponuja kar pet koristnih funkcij, ki izboljšajo varnost in povečajo udobje, in sicer: sistem prepoznavanja prometnih znakov, opozorilo za nenamerno zapuščanje voznega pasu, indikator razdalje do vozila spredaj, opozorilo na možnost trčenja in samodejno pretikanje med dolgimi in zasenčenimi lučmi. Ob naštetem pa bo v novi Corsi med drugimi mogoče na seznam opreme dodati tudi opozorilnik za vozila v mrtvem kotu, asistenta za parkiranje, vzvratno kamero in celo ogrevanje volanskega obroča in prednje šipe. Zajetna sredinska konzola se je umaknila oblikovno lepši in manjši, ki ponuja tudi 7-palčni zaslon občutljiv na dotik, skupaj povezljivostnim sistemom Intellilink pa je mogoče varno preko obvolanskih stikal rokovati s pametnim telefonom.

Nova Corsa bo ob začetku prodaje na voljo s petimi bencinskimi motorji, moči od 75 do 115 'konj' (tudi z novim litrskim trivaljnikom) in 1,3-litrskim dizelskim motorjem v dveh močeh (75 in 95 'konj'). Kasneje se jim bo pridružil še 1,4-litrski bencinski motor, ki deluje tudi na plin (LPG) z 90 'konji'. Z novim litrskim motorjem bo sodeloval tudi nov šeststopenjski ročni menjalnik, ob že znanem petstopenjskem ročnem menjalniku pa bo mogoče izbrati tudi novi šeststopenjski samodejni ali robotizirani menjalnik.

Najcenejša Corsa (1.4 75 'konj', petstopenjski ročni menjalnik) stane 10.090 evrov, dizelska različica (1.3 CDTI 75 'konj', petstopenjski ročni menjalnik) pa 13.840 evrov. Za lažjo odločitev ponuja slovenski zastopnik prihranek v vrednosti 1.300 evrov, ki ga kupec lahko porabi za boljšo opremo, hkrati pa ob lansiranju ponujajo še brezplačni zimski paket z ogrevanimi prednjimi sedeži in volanskim obročem. Tudi na račun omenjenih ugodnosti upajo, da bodo prihodnje leto prodali vsaj 1.400 Cors, s čimer bo slednja ostala eden od vodilnih modelov v B segmentu.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri