Novo v Sloveniji: Opel Insignia

17. 10. 2013
Deli

Ko so pred dobrimi štirimi leti v Rüsselsheimu predstavljali zametke novega avtomobila srednjega razreda, so obljubili, da bodo vanj vložili vse svoje znanje, kar ga premorejo.

In res so ga. Insignia je navduševala vsepovsod in ob številnih nagradah, ki jih je dobila, je osvojila tudi najprestižnejšo v Evropi in postala evropski avto leta 2009. Tudi zato ni čudno, da se je do zdaj za Insignio odločilo že več kot 600.000 kupcev.

Da bo navduševala še naprej, je zdaj čas za drugo generacijo. Prenova ni zgolj kozmetična, ampak precej bolj temeljita, celo tako zelo, da pri Oplu govorijo o novi Insignii. Spremembe so opazne tako na karoseriji kot v notranjosti, kjer so povsem spremenili armaturno ploščo vključno z merilniki, povsem nova je sredinska konzola, dodali pa so še povsem nov info-zabavni sistem.

Tudi zunanjost je opazno drugačna, nove so prednje in zadnje luči ter maska, spremenjena pa je tudi karoserija. In to ne malo, saj se kombilimuzinska Insignia po novem pohvali celo z najnižjim količnikom zračnega upora (0,25) v razredu. Tako kot predhodnica bo tudi nova na voljo kot limuzina s četvero, kot kombilimuzina s petero in kot karavan, seveda tudi s petero vrat. Hkrati se ji je pridružila še nova različica Country Tourer – ta s svojo malce višje nasajeno karoserijo kliče predvsem tiste voznike, ki se vozijo tudi zunaj urejenih poti, prav tako pa je že na voljo tudi najhitrejša različica OPC.

Za osnovno štirivratno Insignio z 1,4-litrskim turbobencinskim motorjem (103 kW) bo treba odšteti 23.350 evrov, za dizelsko različico z vstopnim dvolitrskim dizelskim motorjem CDTI (88 kW) pa 23.570 evrov. V povprečju bo za petvratno karoserijsko različico treba doplačati 200, za karavansko pa 1.200 evrov.

Še vedno bodo na voljo trije osnovni paketi opreme, je pa zastopnik pripravil še številne dodatne (pod)pakete opreme. In prav z njimi se da dobiti dobro ceno, kajti na osnovne modele zastopnik ne bo dajal popustov.

A ker Slovenci že doslej niso kupovali ravno siromašno opremljenih Insignij, se zdi prodaja paketov dobra poteza. Tudi zaradi njih, predvsem pa zaradi temeljito prenovljenega avtomobila zastopnik pričakuje, da se bo do enakega obdobja prihodnje leto za novo Insignio odločilo vsaj 500 kupcev.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja