Po štirivratni limuzini je Chevrolet v Sloveniji začel prodajati še petvratno različico.
Prav zanimivo je, kako dobro se v Sloveniji prodaja Chevroletov Cruze, ki je bil do tega poletja na voljo le kot štirivratna limuzina. Slovenija namreč ni trg, ki bi bil tovrstnim karoserijskim oblikam (razen pri prestižnih znamkah) posebej naklonjen, bolj so v modi kombilimuzine in karavani. Slednjega Cruze še nima, zato pa je dobil vsaj petvratno različico.
Razen drugačne oblike zadka, pogojene s petimi vrati, na tem Cruzu ne boste našli nič novega. Prtljažnika je normno sicer manj kot pri limuzini, 413 litrov namesto 450, je pa zato lažje dosegljiv, uporabneje povečljiv in zato toliko bolj praktičen. Zadnja klop je seveda tretjinsko deljiva (pohvalno: večji, dvotretjinski del je na desni strani, kar je prijazno do uporabnikov otroškega sedeža), sedenje na njej skoraj enako kot v štirivratnem Cruzu, enako pa lahko zapišemo tudi za opreme in cene.
Pri Chevroletu so se namreč odločili, da bosta imeli štiri- in petvratna različica enaki ceni, zato se te začnejo pri slabih 14 tisočakih (1.6 LS Plus), za dizla pa bo treba odšteti pet tisočakov več.
Tudi motorna ponudba je enaka kot pri limuzinskem Cruzu. Bencinec z 1,6 litra prostornine je nekoliko preslaboten, sploh ker je menjalnik le petstopenjski. To dejstvo zmoti tudi pri 1,8-litrski bencinski različici, ki pa je vseeno dovolj zmogljiva, da lahko vozite ležerno, a še vedno dovolj hitro. Tretja možnost je dvolitrski dizel s kar 163 ’konji’, ki pa žal avto tudi precej podraži.
Kakšna podobna, a recimo petino šibkejša varianta po ceni, podobni tisti pri 1,8-litrski bencinski različici, bi bila zelo dobrodošla. Prednost: oba močnejša motorja si lahko omislite tudi z menjalniško avtomatiko.