Peugeot je prenovil 'staro' dvestošestico in jo ponudil za ugoden denar. V Sloveniji bo 5-vratna različica z 1, 4-litrskim bencinskim agregatom stala 8.990 evrov.
V Franciji je 206+ na prodaj že od lanskega marca in trenutno zaseda osmo mesto na trgu vseh osebnih vozil, po vsej Evropi pa so jih lani prodali 96.000. Zdaj je na voljo tudi pri nas: pri zastopniku Peugeot Slovenija so se domačemu trgu odločili ponuditi petvratno različico z 1, 4-litrskim bencinskim 55-kilovatnim motorjem (6, 3 l/100 km, 149 g CO2/km).
Serijsko je opremljen s centralnim zaklepanjem, klimatsko napravo, električnim pomikom sprednjih stekel, ABS-om in dvema varnostnima blazinama, doplačati pa je mogoče še kovinsko barvo, meglenki, avtoradio z obvolanskim upravljalnikom, stranski varnostni blazini, 15-palčna platišča in tempomat z omejevalnikom hitrosti. Težko trdimo, da gre za nov avtomobil, temveč je to 206 z novimi sprednjimi in zadnjimi lučmi, motorno masko, robustnejšim zadnjim blatnikom ter osveženo armaturno ploščo.
Glavni plus 'Dvestošestplusa' so cena 8.990 evrov in nizki stroški vzdrževanja (servisni interval na 30.000 km ali dve leti, razdelilni jermen se menja šele po 150.000 kilometrih ali po 10 letih). V Sloveniji načrtujejo, da bodo letos prodali približno 300 vozil.
Matevž Hribar
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem