Vse več avtomobilskih tovarn se pri prenovi modela marketinško odloča tudi za precenjeno ime prenove, pri čemer posledično zgolj prenovljeni avto imenujejo kar novi. A če kje, potem pri Peugeotu 3008 to res velja.
Avto je resnično nov, od predhodnika je ostalo samo ime. Ne le, da je avto povsem prenovljen, prenovljena oziroma drugačna je tudi njegova karoserijska oblika. Če je bil predhodnik nekakšna dvoživka, je zdaj novi 3008 čistokrvni križanec. Oblikovno je drugačen, s privlačno notranjostjo in s presenetljivo dobro lego na cesti. Sicer pa smo v Avto magazinu o njem že veliko pisali, zato kar naravnost k bistvu - ceni na slovenskem trgu. Ta je, presenetljivo, celo nižja od tiste, ki smo jo napovedali, saj se je namigovalo, da bo na ravni predhodnika. A novi 3008 lahko kupci v Sloveniji kupijo že za 20.390 evrov in to v kombinaciji s sodobnim 1,2-litrskim bencinskim motorjem, ki se v vožnji izkaže za povsem zadovoljivega. Le 600 evrov več je potrebnih za dizelsko različico z 1,6-litrskim motorjem in 100 'konji'. A omenjena motorja sta v kombinaciji z opremo Access, ki sicer prinaša povsem nove digitalne merilnike, ne pa tudi novega osrednjega zaslona. Ta je na voljo v paketu opreme Active, ki je od osnovne dražji 2.000 evrov. Prav vse različice so na voljo tudi z naslednjo stopnjo opreme Allure, z najboljšim paketom opreme GT pa je na voljo le 180 'konjski' 2-litrski turbodizelski motor. Zanj bo potrebnih 34.890 evrov, pri čemer pa bo voznik dobil resnično veliko, vključno s popolnimi LED žarometi, številnimi varnostno-asistenčnimi sistemi, navigacijo, kamero, prostoročni vstop v vozilo in zagon ter še marsikaj.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj