Zdaj je že nekaj časa znano: Peugeoti bodo odslej poimenovani z osmico na koncu, z izjemo tistih, ki so namenjeni globalnim trgom – ti bodo imeli na koncu enko.
In 301, ki odslej nastopa tudi na slovenskem trgu, je prvi od slednjih, torej tistih s posebno »strategijo mednarodne prisotnosti«, kot pravijo pri Peugeotu.
Model 301, ki je sicer mersko v istem razredu kot 308, je nastal na podaljšani platformi modela 208, kupce pa poskuša prepričati s petimi aduti: slogom, udobjem, pogonskimi sklopi, prostornostjo in 'dobro kupčijo', kar bi se po domače glasilo z veliko avtomobila za vloženi denar.
V ceniku je ta hip, upoštevaje tri motorje (od tega en dizelski), tri menjalnike (ročni, robotizirani in samodejni) in tri osnovne pakete opreme, devet kombinacij, ki se začnejo pri 9.500 evrih (1.2 VTi 72 Access) in končajo pri 13.700 evrih (1.6 HDi 92 Allure), vmes pa je med drugim tudi zmogljivejši bencinski 1.6 VTi 115 Active za 11.600 evrov.
Prav paket Active, ki ima ročno klimatsko napravo, avdiosistem z mp3 in AUX, električno nastavljivi in ogrevani zunanji ogledali, meglenki ter tretjinsko deljivo zadnjo klop več kot osnovni paket, bo po predvidevanjih na našem trgu najbolj priljubljen.
Peugeot je pripravil tudi nekaj dodatnih ugodnosti, če se kupec odloči 301 kupiti na podlagi njihovega financiranja, med drugim pa vključujejo dodatni popust in podaljšano garancijo (štiri leta namesto osnovnih dveh). Načrtujejo, da jih bodo pri nas letos prodali 60, prihodnje leto pa 350. (VK)
Foto: VK
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj