Novo v Sloveniji: Peugeot 2008

Zgolj nekaj tednov po novem modelu 208 imajo Peugeotovi slovenski trgovci spet priložnost predstaviti naslednjo novost iz prodajnega programa - 2008.

Novo v Sloveniji: Peugeot 2008 (foto: Tomaž Porekar, Peugeot) Tomaž Porekar, Peugeot
12. 2. 2020

Križanca s tem imenom smo prvič spoznali pred sedmimi leti, znamki pa je prinesel pomembno osvežitev ponudbe. Novi rod 2008 je nekoliko zrasel (za 14 cm!), ima daljšo medosno razdaljo in je malenkost nižji, kot je bil dosedanji.

Tudi v Sloveniji se je mali križanec izkazal kot priljubljena alternativa dotlej bolj priljubljenim družinskim kombilimuzinam, kar je eden od razlogov, da pri Peugeotovem distributerju, P-Automobilih, pričakujejo nadaljnjo dobro prodajo. Odkar so pred nekaj dnevi trgovci že dobili avtomobile na ogled in so bile znane cene, je že okoli 60 kupcev podpisalo pogodbe o nakupu. Za letos načrtujejo prodajo okoli 1200 primerkov.

Novi 2008 bo na voljo s štirimi ravnmi opreme, pod motornim pokrovom pa bosta trivaljni turbobencinski s tremi različnimi zmogljivostmi (74 kilovati/100 'konji'; 96 kilovati /130 'konji' in 115 kilovati /155 'konji') ter štirivaljni turbodizelski z dvema zmogljivostnima stopnjama (74 kilovati/100 'konji' oziroma 96 kilovati /130 'konji'). Ob klasičnih motorjih bo od maja dobavljiva tudi 100-kilovatna različica z baterijskim električnim pogonom.

Zunanjost je mogoče izbrati v osmih različnih barvah, vse so vsaj kovinske, brez doplačila je vpadljiva in zanimiva oranžna ('orange fusion'). Na osnovni stopnji opreme (Active) kupec dobi osnovne varnostne dodatke, od ravni Allure ali GT-Line je opreme že veliko in je povsem uporabna. Pri slednji bo bolj zanimivo tudi v notranjosti, saj 2008 že ponuja najnovejši dodatek – tridimezionalni 'i-cockpit' (ki seveda vsebuje tudi manjši in drugače postavljen volanski obroč, kar omogoča pogled na merilnike prek njega). Sredinski zaslon je lahko ali sedem- ali desetpalčni, prvi z navadno ločljivostjo, drugi z ločljivostjo HD. Že pri opremi Allure bo na voljo preslikava pametnih telefonov s povezavo prek CarPlaya ali Androida.

Dobra oziroma bogata oprema

V osnovni različici so od varnostnih in drugih pomembnejših dodatkov že vgrajene pritrditvene točke Isofix na obeh zunanjih zadnjih sedežih, pa tudi na sovoznikovem prednjem, s kamero prepoznava in v merilnike sporoča prometne znake, nadzira vožnjo po prometnem pasu ter samodejno zavira v sili (Active Safety Brake), ima žarometi s tehnologijo LED, daljinsko centralno ključavnico ter klimatsko napravo. Slednja je od Allure naprej samodejna, ta oprema pa vsebuje tudi kamero za vzvratno vožnjo ter 17-palčna kolesa. Pri višjih ravneh opreme so v 2008 vgrajeni skoraj vsi že dobavljivi varnostni in drugi pomočniki.

Cene primerljive s tekmeci

Cenik se pri Peugeotu 2008 začne z izvedbo 1,2 Pure Tech 100 Active za 17.865 evrov, za bogatejšo opremo z enakim motorjem je potrebno doplačilo dobrih 1.600 evrov, močnejši motor (Pure Tech 130) stane okoli 1.350 evrov več. Opremska stopnja GT-Line zahteva dodatek še okoli 1.600 evrov, najbolje opremljeni in najmočnejši GT pa stane 26.875 evrov. Pri slednjem je kot pri edinem na voljo najmočnejši 115-kilovatni bencinski motor, povezan z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Turbodizelsko osnovo predstavlja različica BlueHDi 100 Active za 19.365 evrov; močnejša BlueHDi 130 je na voljo le z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom in opremo Allure (24.000 evrov) ali s še 1.560 evrov dodatka za GT-Line.

Pri Peugeotu načrtujejo, da bodo kupci večinoma segli po dobro opremljenih različicah Allure PureTech 100 z dodatno zatemnjenimi stekli zadaj za 17.566 evrov v primeru nakupa s financiranjem (brez slednjega naj bi bil zgolj 500 evrov dražji) ter Allure 1,2 PureTech 130 s zatemnjenimi stekli zadaj za 18.548 evrov (prav tako z nakupom na financiranje).

Električni e-2008 je sicer v prednaročilu tudi že mogoče naročiti, a cene še niso znane (bodo pa v kratkem). Te različice bodo v Peugeotu začeli izdelovati aprila, dobavljive pa bodo od maja letos. Pri P-Automobilih načrtujejo prodajo 50 primerkov. Pri nakupu tega alternativno pogonskega Peugeota kupec že v nakupni ceni dobi bon za namestitev polnilne postaje v svojo garažo.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri